Terug naar overzicht
hoe werd dit gedaan bij jouw nicht dan? ik ben ook nog opzoek naar een tafelschikking. je mag dit altijd doormailen naar ikkiepikkietje@pandora.begrts
De trouwfeesten waar ik al geweest ben:*liefde is...*romantische films*liefdesliedjes*restaurants (die dan gelinkt waren aan de streek waar de mensen van die tafel vandaan kwamen)*straatnamen*exotische bestemmingen*dessertenHopende dat je hier iets mee kan doen...Groetjes en succes nog!
wij hadden kleuren. Bij het binnenkomen kregen de gasten een lampje met een lintje aan. Deze lintjes zaten ook rond de servietten op de tafel.Snoepjes kan je zo doen:zakjes maken met snoepjes in (per soort) en die dan geven als de gasten binnenkomen. Op de tafel kan je grote potten of windlichten zetten met dezelfde snoepjes in.Groetjesheidi13/09/2008
Hey hey,Wij trouwen op 20 december, ook niet meer zo heel lang dus.Mijn vriend komt van Antwerpen en ik van Hasselt. Als thema gebruiken wij plaatsnamen uit Antwerpen of Hasselt, maar dan in het dialect.
Wij gaan kleuren gebruiken. Iedereen krijgt van ons een bewerkte zwartwit foto met een bepaalde kleur (de kleur blijft wel zichtbaar). We zijn zelf amateurfotografen (ook bruiloften!!) dus we gaan zelf foto's van onze kids maken die een bepaald gekleurd blad vasthouden. En de mensen gaan per kleur naar binnen (gespeeld door den dj natuurlijk). Wij gaan binnen op het lied: vlieg met me mee naar de regenboog van ... (nu schiet de naam me nog steeds niet te binnen).Wie nog meer info wil: cindy.nies@pandora.beGroetjes,Cindy
Speelgoed???Zeker zes december..Sinterklaas! :-) Lego, playmobiel, barbie, poppen, auto's... Voor de tafel met oudere gasten misschien ook speelgoed van hun generatie? (tinnen speelgoed, oude beren)..Het speelgoed zelf op tafel leggen en de gasten een fotootje geven met het stuk speelgoed op? Trouwens ik heb gezien dat ze nu van Playmobiel ook een trouwkoppeltje hebben.. :-)GroetjesIlka
Hoi,Wij trouwen ook op 6 december... Ons huwelijksfeest heeft geen specifiek thema,hoor. Ik wist trouwens ook niet dat dat zo hoort. Het thema is toch al romantiek en trouw. Enfin, bij ons toch.Ook voor de tafelverdeling hebben we geen namen, we geven de tafel gewoon een nummer.Groetjes
Hoi,Wij werken rond thema Egypte omdat wij beiden veel van deze cultuur houden...Ons tafelconcept ligt nog niet 100% vast, maar wij zullen waarschijnlijk werken met gekleurde foto's op de tafels( in ons geval met tempels ed) en zwart-wit puzzelfoto's voor de gasten die ze eerst ineen moeten steken en dan de juiste foto zoeken... Idd spijtig dat iemand uit je familie jullie idee al gebruikte...Groetjes
Hoi allemaalTwee weken voor ons huwelijk zouden wij graag uit eten gaan met onze getuigen. Graag hadden wij ook dat er wat animatie voorzien was. Gaan bowlen is geen optie. Weet er iemand misschien een leuk 'thema' restaurant of heeft er iemand leuke ideetjes om er een toffe avond van te maken? Omgeving LierAlvast bedankt Groetjes Caroline