Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

28-6-2005 9:23:29
Hello,

Wordt dat eigenlijk gedaan een speech door de bruid voorgedragen ?
Heb dat nog niet veel gehoord maar wilde eigenlijk wel iets kwijt!

Groetjes
Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 454

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik28-6-2005 10:30:22

ik heb er ook nog maar zelden van gehoord maar ik ga het zelf ook doen, wil toch eens aan alle gasten laten weten hoe ongelooflijk gelukkig ik ben en mijn ventje speciaal bedanken!!

groetjes!
gaelle

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik28-6-2005 10:35:21

Hoi,

Wij gaan samen speechen. Ik wil mijn ventje nog eens extra in de schijnwerpers zetten. Ik denk wel niet dat hij dat zal verwachten. We bereiden de speech samen voor, maar dat deeltje laat ik er toch even uit:-)

Groetjes,
Ann
Nog 4 dagen

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik28-6-2005 11:55:24

Wij ook 4 dagen ... trouwen zaterdag ... voel me een beetje raar!

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik28-6-2005 20:27:09

Het is zeker geen traditie, maar ik doe het ook zeker...

Als leerkracht die dag niets te zeggen hebben: ondenkbaar dus speechen zal ik hihi

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik29-6-2005 8:27:58

Hoi, ik zou het ook graag doen, of ik het durf dat is iets anders; Maar als je er je goed bij voelt moet je het zeker niet laten om het te doen. Cindy

cindy
20-5-2005
 Meld misbruik29-6-2005 8:34:25

Maakt toch niks uit of anderen het doen of niet! Doe gewoon zelf waar je zin in hebt!! Ik moest wel overnemen want mijn bruidegommetje was zo nerveus dat hij niet uit zijn woorden kwam! Hij doet dat ook niet graag terwijl ik er geen problemen mee heb.
En we hebben er zeker geen rare reacties op gekregen of zo hoor!
Gewoon doen!!

Groetjes,

Cindy
reeds 40 dagen getrouwd

Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik29-6-2005 9:20:09

Hoi,

Mijn vriend is niet zo spraakzaam en we hebben afgesproken dat ik vooral de speech op het avondfeest zal doen. Hij zal wel iets zeggen, maar ik zal het grotendeel doen. Kwestie van jezelf er goed bij te voelen, hé.

Ook nog 3 daagjes te gaan!
Groetjes,
Mieke en Yves

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...