Terug naar overzicht
Hoi LiesbethBij het binnen brengen van de taart hebben we (voorlopig) gekozen voor He's a pirate. Het duurt niet te lang en er zit 'schwung' in. Wanneer wij binnenkomen, hebben we (vooral ik dan)gekozen voor een uptempo nummer van Phil Collins omdat we direct de toon willen zetten dat de avond voor iedereen een echt feest moet worden(en ook omdat ik een vrij grote emotionele trees ben en zo min mogelijk kleenex wil gebruiken :-). Het kan natuurlijk nog wijzigen maar we gaan alleszins voor een vlug en vrolijk nummer gaan. Beluister ook eens disco- of Motownmuziek, misschien vinden jullie daar je ding wel.Veel plezier en succes met het vinden van jullie lied.GroetjesVéronique
Als wij het niet vergeten waren, waren we binnengkomen op 'rood' van marco borsato (was ons thema), en het dessert is begonnen met een opgewekt folknummer dat iedereen dadelijk begon mee te klappen.groetjesHeidi13/09/2008
Ik speel met het idee om Victory van Daan te nemen of een onbekend (vrij rustig) dance-nummer dat we graag horen. T'is niet makkelijk om die liedjes te kiezen he!
Wij zijn uit de bol gegaan...voor we binnenkwamen: opening van space odyssey 2000 om wat spanning te creëren en dan bij binnenkomen: star wars thema.hele leuke reacties op gehad!!groetjes,Els