Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lied Binnenkomst Zaal

2-11-2008 13:18:39
Hey bruidjes

Wij zijn op 1 week van onze trouw...het begint nu echt spannend te worden...! We hebben nog geen liedje voor binnenkomst in de zaal en ook nog niet voor de opening van het dessertbuffet. Heeft er iemand ideetjes die anders dan anders zijn? Wij gaan niet zo graag voor het traditionele...

Heel erg bedankt!

Liesbeth

Liesbeth
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1791

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik2-11-2008 13:42:51

Hoi Liesbeth

Bij het binnen brengen van de taart hebben we (voorlopig) gekozen voor He's a pirate. Het duurt niet te lang en er zit 'schwung' in. Wanneer wij binnenkomen, hebben we (vooral ik dan)gekozen voor een uptempo nummer van Phil Collins omdat we direct de toon willen zetten dat de avond voor iedereen een echt feest moet worden(en ook omdat ik een vrij grote emotionele trees ben en zo min mogelijk kleenex wil gebruiken :-). Het kan natuurlijk nog wijzigen maar we gaan alleszins voor een vlug en vrolijk nummer gaan. Beluister ook eens disco- of Motownmuziek, misschien vinden jullie daar je ding wel.

Veel plezier en succes met het vinden van jullie lied.

Groetjes
Véronique

funfoto

Meld misbruik2-11-2008 15:00:40

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik2-11-2008 16:49:00

Als wij het niet vergeten waren, waren we binnengkomen op 'rood' van marco borsato (was ons thema), en het dessert is begonnen met een opgewekt folknummer dat iedereen dadelijk begon mee te klappen.

groetjes
Heidi
13/09/2008

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik3-11-2008 12:57:04

Ik speel met het idee om Victory van Daan te nemen of een onbekend (vrij rustig) dance-nummer dat we graag horen. T'is niet makkelijk om die liedjes te kiezen he!

Els
19-7-2008
 Meld misbruik3-11-2008 17:56:39

Wij zijn uit de bol gegaan...
voor we binnenkwamen: opening van space odyssey 2000 om wat spanning te creëren en dan bij binnenkomen: star wars thema.
hele leuke reacties op gehad!!

groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...