Nu Online
Momenteel zijn er 362 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleed oni onik te koop

2-11-2008 13:37:31
Hallo iedereen, wij zijn getrouwd op 20 september 2008 en mijn schoonmoeder wil haar suitekleed verkopen dat ze slechts 1x gedragen heeft. Het is een kleedje met bustier en bijpassende stola van Oni Onik, maatje 40-42. De vraagprijs is 500 euro, het is in perfecte staat! Als jullie interesse hebben, geef me jullie email adres en ik stuur dan zo snel mogelijk een foto door! Wij zijn afkomstig van West-Vlaanderen, regio Roeselare (Passendale).

Jolien
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 949

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik2-11-2008 13:55:15

katrienrutten@hotmail.com

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-11-2008 9:35:25

debby.degoes@gmail.com

mercikes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...