TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
30-5-2009
|
2-11-2008 18:40:37
Ik zou zeggen: ga af op je gevoel. Als jij je beter voelt bij La Sposa, ga dan terug naar daar. Als je je in die winkel beter voelt, dan moet je niet twijfelen. Later ga je er misschien spijt van hebben, mocht je het niet doen.
Groetjes, Sarah www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
katelijne
|
3-11-2008 9:19:15
:-) Ik had me al afgevraagd wat je ging doen!
Hier mijn gedachtegang: die twee gemeenschappelijke kleedjes vind je sowieso mooi. Ik zou me afvragen hoe je je voelde toen je het derde kleedje aanhad! Was dat specialer of iets minder? Pas daarna zou ik aan de winkel denken, en dan inderdaad naar deze gaan waar je het meeste op je gemak was. Ik ben enkel naar La sposa geweest en ik begrijp wat je zegt, ik voelde me ook helemaal alleen in de winkel en een echt prinsesje :-)
Veel succes met de keuze
|
|
Lien
23-5-2009
|
3-11-2008 11:58:53
allé, dat belooft :) Ik mag woensdag gaan passen bij Robel. Vorige week geweest naar La sposa en daar twee kleedjes laten noteren. Ben benieuwd of ik hetzelfde dilemma zal hebben.
In elk geval, volg je gevoel, dat is altijd het beste!
|
|
leen
4-7-2009
|
3-11-2008 17:16:55
Hallo Ik heb misschien een heel onbeleefd vraagje. Is la Sposa duurder dan Robel of is dit hetzelfde? La sposa ziet er alleszins veel sjieker uit dan Robel, maar zit dan daar werkelijk ook een prijsverschil op, als je dezelfde kleedjes vergelijkt? Vele groetjes
|
|
Evi
30-5-2009
|
4-11-2008 9:35:04
Hallo Leen,
Er was idd een prijsverschil tussen Robel en la sposa voor die 2 gemeenschappelijke kleedjes. La sposa was iets duurder. Moet er wel bij zeggen dat de kleur niet dezelfde was en de kwaliteit van de stof ook niet, dus dat prijsverschil zal denk ik daar wel zitten.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|