Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend fotograaf Oost-Vlaanderen gezocht

28-6-2005 12:21:30
Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie en prijselijke fotograaf in Oost-Vlaanderen, Lokeren, Zele, Gent die kanten eigenlijk. Ben vorige week bij iemand geweest in Gent die het in bijberoep deed dus ik dacht dat gaat goedkoper zijn maar die vraagt ook al 1000 Euro voor een album, zonder de bedankingskaartjes bij (1 Euro/stuk)! En ik ben bij een fotograaf geweest in Overmere en die vraag 1200 Euro voor album + kaartjes dus dit komt op hetzelfde neer kwa prijs ???

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 631

An
24-9-2005
 Meld misbruik28-6-2005 13:42:55

Je kan mss eens horen bij Departement Architectuur, Audiovisuele en Beeldende Kunst -Academie aan de Hogeschool van Gent. Zij hebben nu kersverse fotografen die afstuderen en ook mensen die nu naar het derde jaar gaan, dus ook al wat van hun vak kennen, creatieve ideeën hebben, elke ervaring nodig hebben voor hun cv en normaal nog niet de pretentie hebben om 1000 EUR of meer te vragen.

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik28-6-2005 15:35:57

Hey Sofie,

Kijk eens op www.nevens.be , dat was onze fotograaf, uit Denderleeuw (doet gratis verplaatsingen). Je kan eens vrijblijvend bij hem langsgaan, mar ik kan je in ieder geval wel zeggen dat hij goedkoper is dan wat jij hier zegt. Wij hebben nog geen 800 euro betaald voor onze reportage met voorreportage als kennismaking, het album, verplatsingskosten en alles inbegrepen. Je hebt trouwens verschillende formules en de goedkoopste is geloof ik aan minder dan 500 euro. Een aanrader, want we hebben net ons album gekregen.

Groetjes,
Ingrid

Freya
2-7-2005
 Meld misbruik28-6-2005 20:00:31

Onze fotograaf is Posi-tief uit Sint-Pauwels. Die hebben ook een winkel in Zele.
We hebben hier al heel goede kritiek over gehoord. Nu zaterdag trouwen we dus we zullen wel zien...
website: http://www.posi-tief.be

Tamara

Meld misbruik28-6-2005 22:35:20

Kijk eens op www.huwelijksstudio.com
Wij hebben deze en hebben een reportage+dvd met alle foto's van onze dag+cd met alle foto's van ons album+natuurlijk een album met foto's,en dit voor 600 euro.Er zijn wel verschillende formules dus ga eens kijken en maak misschien eens een afspraak.Zo hebben wij dat ook gedaan en wij hebben ze uitgekozen omdat het zo goed meeviel.
Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik29-6-2005 12:15:25

Danku allemaal voor jullie reactie. Heb reeds Posi-tief gecontacteerd en we hebben al een afspraak volgende week. Ga ook eens fotograaf nevens contacteren. Denderleeuw waar ligt dat juist ergens? Is dat niet de kanten van Zottegem?

Aan freya, heel veel succes voor zaterdag en je gaat nog goed weer hebben ook niet te warm. En laat je me aub iets weten ivm uw fotograaf posi-tief?

groetjes
Sofie
15.07.2006

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 20:24:19

Hebben jullie al gedacht aan een videofilm?
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:
www.videomanie.be
Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.
Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken
hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!
Wat riskeer je ?
Beste Groeten,
Antoon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...