Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend fotograaf Oost-Vlaanderen gezocht

28-6-2005 12:21:30
Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie en prijselijke fotograaf in Oost-Vlaanderen, Lokeren, Zele, Gent die kanten eigenlijk. Ben vorige week bij iemand geweest in Gent die het in bijberoep deed dus ik dacht dat gaat goedkoper zijn maar die vraagt ook al 1000 Euro voor een album, zonder de bedankingskaartjes bij (1 Euro/stuk)! En ik ben bij een fotograaf geweest in Overmere en die vraag 1200 Euro voor album + kaartjes dus dit komt op hetzelfde neer kwa prijs ???

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 631

An
24-9-2005
 Meld misbruik28-6-2005 13:42:55

Je kan mss eens horen bij Departement Architectuur, Audiovisuele en Beeldende Kunst -Academie aan de Hogeschool van Gent. Zij hebben nu kersverse fotografen die afstuderen en ook mensen die nu naar het derde jaar gaan, dus ook al wat van hun vak kennen, creatieve ideeën hebben, elke ervaring nodig hebben voor hun cv en normaal nog niet de pretentie hebben om 1000 EUR of meer te vragen.

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik28-6-2005 15:35:57

Hey Sofie,

Kijk eens op www.nevens.be , dat was onze fotograaf, uit Denderleeuw (doet gratis verplaatsingen). Je kan eens vrijblijvend bij hem langsgaan, mar ik kan je in ieder geval wel zeggen dat hij goedkoper is dan wat jij hier zegt. Wij hebben nog geen 800 euro betaald voor onze reportage met voorreportage als kennismaking, het album, verplatsingskosten en alles inbegrepen. Je hebt trouwens verschillende formules en de goedkoopste is geloof ik aan minder dan 500 euro. Een aanrader, want we hebben net ons album gekregen.

Groetjes,
Ingrid

Freya
2-7-2005
 Meld misbruik28-6-2005 20:00:31

Onze fotograaf is Posi-tief uit Sint-Pauwels. Die hebben ook een winkel in Zele.