Terug naar overzicht
Je kan mss eens horen bij Departement Architectuur, Audiovisuele en Beeldende Kunst -Academie aan de Hogeschool van Gent. Zij hebben nu kersverse fotografen die afstuderen en ook mensen die nu naar het derde jaar gaan, dus ook al wat van hun vak kennen, creatieve ideeën hebben, elke ervaring nodig hebben voor hun cv en normaal nog niet de pretentie hebben om 1000 EUR of meer te vragen.
Hey Sofie,Kijk eens op www.nevens.be , dat was onze fotograaf, uit Denderleeuw (doet gratis verplaatsingen). Je kan eens vrijblijvend bij hem langsgaan, mar ik kan je in ieder geval wel zeggen dat hij goedkoper is dan wat jij hier zegt. Wij hebben nog geen 800 euro betaald voor onze reportage met voorreportage als kennismaking, het album, verplatsingskosten en alles inbegrepen. Je hebt trouwens verschillende formules en de goedkoopste is geloof ik aan minder dan 500 euro. Een aanrader, want we hebben net ons album gekregen.Groetjes,Ingrid
Onze fotograaf is Posi-tief uit Sint-Pauwels. Die hebben ook een winkel in Zele.We hebben hier al heel goede kritiek over gehoord. Nu zaterdag trouwen we dus we zullen wel zien...website: http://www.posi-tief.be
Kijk eens op www.huwelijksstudio.com Wij hebben deze en hebben een reportage+dvd met alle foto's van onze dag+cd met alle foto's van ons album+natuurlijk een album met foto's,en dit voor 600 euro.Er zijn wel verschillende formules dus ga eens kijken en maak misschien eens een afspraak.Zo hebben wij dat ook gedaan en wij hebben ze uitgekozen omdat het zo goed meeviel.Nog veel plezier met de voorbereidingen.
Danku allemaal voor jullie reactie. Heb reeds Posi-tief gecontacteerd en we hebben al een afspraak volgende week. Ga ook eens fotograaf nevens contacteren. Denderleeuw waar ligt dat juist ergens? Is dat niet de kanten van Zottegem?Aan freya, heel veel succes voor zaterdag en je gaat nog goed weer hebben ook niet te warm. En laat je me aub iets weten ivm uw fotograaf posi-tief?groetjesSofie15.07.2006
Hebben jullie al gedacht aan een videofilm?Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon