Terug naar overzicht
Hoidrie liedjes vind ik persoonlijk veel..Misschien gaan de andere gasten zich dan snel vervelen waardoor het dansfeest traag op gang gaat komen...
Hoi,Wij opteren voor 1 liedje voor ons als koppel (toevallig Metallica - Nothing else matters) en dan één nummer als vermenigvuldigingsdans ( welk nummer weten we nog niet)... Bij de vermenigvuldigingsdans kan je dan als koppel eerst met je ouders dansen, en als er dan vermenigvuldigd word dan worden ook de andere gasten betrokken...Groetjes
Hey,Ik vraag me nu gewoon af: als je het nummer neemt dat de openingsdans was van je vriend zijn ouders, en zijn moeder is ondertussen overleden, geeft dat dan geen pijnlijke herinneringen? Niet dat ik daar zelf iets over kan zeggen omdat ik jullie helemaal niet ken, maar dat schoot direct in mijn hoofd als ik je berichtje las...GroetjesNele
Ik vind uw keuzes heel goed! leuke liedjes!Bij ons is het ook een beetje zo; openingsdans is van Bryan Adams/Everything I do... (maar niet volledig want is lang nummer); tweede lied is Unchained Melody( liedje uit onze ouders hunnen tijd en ik vind dat ook een prachtig lied), hierop dans ik met mijn pa en mijn vriend met zijn ma, ondertussen mijn ma met mijn vriend zijn pa, halverwege wisselen we. Het derde liedje is jullie openingsdans! en op dat liedje moet iedereen komen dansen! en nadien zijn we hopelijk vertrokken...Als er tijdens het feest nog slows zullen gedraaid worden zijn dat de openingsdansen van onze ouders(DU of wat anders!) en zus.Nog een tip misschien! Ik hou niet van een trouwfeest waarop er om 5u nog 6 mensen aan de toog plakken en je daardoor eigelijk moeilijk naar huis kan. Ik opteer voor een leuk einde... bij ons zal het zo zijn dat als er nog een 20tal mensen overzijn de dj het liedje zal draaien waarop mijn vriend en ik voor het allereerst met elkaar geslowd hebben.het is dan de bedoeling dat die mensen rondom ons komen te staan in een cirkel en mekaar een hand geven. dat zal dan het symbolisch einde zijn van ons feest.