Terug naar overzicht
Goeiedag Marijke.Ik 1 maal feest gedraaid in de venkel en alles liep er perfect.Wel opletten dat je niet aan het max zit voor het aantal personen want dan zal je tafels moeten wegnemen voor de dansvloer. Marcel de uitbaater is trouwens iemand die zijn vak zeer goed kent.Mvgwww.klimaxsmusic.be
wij hebben ons feest volgend jaar ook in de Venkel en ik heb ook nog geen negatieve commentaar gekregen van mensen die hier al feesten gehad hebben, integendeel: iedereen vond alles tot in de puntjes verzorgd.hou er rekening mee (dit gaan wij ook doen) dat er vanuit de zaal zelf geen kluis is dus als jullie enveloppen ontvangen, is het handig om zelf een kleine kluis mee te nemen.Verder is het voor ons ook afwachten :-) maar heb er wel vertrouwen in.Groetjes
Mijn verloofde en ik bezochten deze zaal ook onlangs. De zaal is echt prachtig én helemaal onze stijl! Voor diegenen die de zaal eveneens reeds bezocht hebben: hoe verliep het contact met de eigenaar? Wij hadden niet zo een goed contact met hem. Jullie? Ik ben van mening dat het ergens toch moet "klikken" je organiseert er per slot van rekening dé dag van je leven...
Hallo,Wij gaan ons feest ook bij De Venkel doen, waren 2 maanden geleden al eens een kijkje gaan nemen en hadden toen met Marcel de vader te doen; hij verzorgt alles namelijk met zijn zoon Joeri.. Het was voor ons een goed contact, pas op die mensen zijn serieus bezig hoor dus begrijp ik wel dat ze soms niet al te 'los' overkomen.Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met Joeri en dit verliep vlot, volgende week gaan we er langst om datum vast te leggen.. De zaal is inderdaad magnifiek, wel spijtig dat je aan minimum 80 personen moet komen voor te eten, het verschil wordt je aangerekend aan 25 euro de man.. Maar aangezien wij absoluut de kasteelzaal willen nemen we het er wel bij, desnoods nodigen we er een paar mensen extra bij om er te geraken, je trouwt maar 1 keer hé!GroetjesDeborah