Terug naar overzicht
Dag WendyDie feestzaal ken ik niet.Maar ik kan je wel ons feestzaal aanraden: De Roskam in Merelbeke, is absoluut niet ver van Zwijnaarde he.Wanneer trouwen jullie?GroetjesVanessa
Beste Wendy,Ik kan je alvast vertellen dat het daar heerlijk is van eten maar één nadeel is dat er altijd iets met trappen is.Ofwel is de receptie boven en feest beneden ofwel ogekeerd.Kwestie van er rekening mee te houden indien nodig.Bovendien is het wel een steile draaitrap.opletten dus maar van eten ...heel lekker.
wij trouwen pas op 16/06/2007! tis nog lang eh! maar beter een beetje te vroeg dan te laat! ik wil alles kunnen nagekeken hebben! en een beetje een degelijke prijs vinden want ik wil daar belange zoveel geld niet aangeven! wij moeten het ook namelijk allemaal zelf betalen!groetjes wendy
Dag WendyVoor een feestzaal kan je zeker niet vroeg genoeg zijn.wij moeten op een vrijdag trouwen omdat ons feestzaal deze zomer elke zaterdag volboekt was.Een goed idee om nu al een zaal te zoeken, zeker omdat je toch in juni trouwt he.Wij moeten ook alles zelf betalen. De Roskam is heel mooi, en vergeleken met andere zalen die we bekeken hebben bij de goedkopere.Als je wil kan ik u wel gegevens doormailen of zo.GroetjesVanessa
Hallo Wendy, Wij trouwen op 15 oktober 2005 en zochten ook iets in die buurt. We hebben ons hartje verloren aan De Zilverreiger te Oosterzele (dicht bij afrit E40 Wetteren). Heel handig als familie en vrienden een beetje van overal komen. De zaal is net 10 jaar oud en werd in december heropent na volledige heropfrissing. Ik vind het echt een leuke moderne zaal met een prachtige tuin. Heb ook gehoord van anderen dat eten en bediening zeer goed zijn. Onze contacten tot nu toe met de uitbaters zijn heel goed en vlot. Veel succes met het uitpikken van een zaal. Groetjes,Kathleen
Wij zijn ook eens gaan kijken naar de Zilverreiger, maar 'k vond de zaal absoluut niet gezellig, de tuin daarentegen wel!Mijn toekomstige schoonzus heeft daar eens een trouwfeest meegemaakt, ongeveer 2 jaar geleden en ze was niet tevreden over het eten.Daarom hebben we beslist om toch maar niet die zaal te nemen en verder te zoeken...
en wanneer trouwen jullie vanessa?wendy x16/06/2007
en waar zijn jullie dan al eens gaan kijken ondertussen? en wanneer trouwen jullie?x wendy16/06/2007
We hebben al verschillende zalen bekeken ondertussen, maar vielen allemaal nogal duur uit. in Lochristi (Lozen Boer): veel te duur.Destelbergen (mmmm... 'k kan op de naam niet komen)Wij trouwen op 9 september 2005. jullie?GroetjesVanessa