Terug naar overzicht
He Natascha,ga maar eens horen bij Donna Costura in de Paterstraat in Turnhout. Ik ben er ook langs geweest toen ik op zoek was naar een trouwkleed en het is een toffe vrouw die echt verstand heeft van het vak. Ik denk dat ze ook voor een beperkt budget mooie dingen kan maken. Het is wel zo dat de winkel nog niet mooi is door een recente verhuis en op t eerste zicht hangt er niet veel, maar toch weet ze van overal wel iets tevoorschijn te halen.Uiteindelijk heb ik mijn kleedje bij Cermo gevonden, dus heb er zelf geen laten maken. Succes!
Opgelet bij Donna Costura! Heb er al veel negatieve dingen van gehoord. Naden die lossen, stof vlug scheuren enz. Wees gewaarschuwd!Ik kocht mijn kleedje bij een Turkse bruidswinkel. Prijzen vanaf 300euro. Weet hier in de buurt wel geen zitten, ik reed naar Heusden Zolder.
Ik kan je wel iets aan raden uit het gentse,een vriendin van mij was daar heel lovend over,iemand die trouwkledij ontwerpt en maakt en telkens heb je iets unieks. ze heeft een website www.heidelinde.be hopelijk heb ik je kunnen helpen!veel succes
Ik wil dat je weet dat ik geen handelaar ben. Ik heb een lot trouwkleedjes gekocht en wil deze graag voor een zachte prijs doorverkopen. Ben je geïntresseerd ? reinhilda@deblauwvoet.be
hallo,welke maat heb je. heb nog iets hangen dat niet helemaal wit is. Misschien kan ik je helpen, wij trouwen volgend jaar en moeten ook alles zelf betalen.gr. je kan me mailen op vidhi-vanbeek@hotmail.comgroetjes
hallo,Donna costura in turnhout is failliet. Ik had daar een kleed gekocht voor 1000 euro heel mooi. Toen ik in september ging passen was het kleed zogezegd even weg, waarom weet ik niet. Op acht november kreeg ik dan het slechte nieuws donna costura in de patersstraat was weg. Kleed weg 1000 euro weg. Die vrouw had naar het schijnt huurschulden al vanaf in de herentalsstraat en is in nederland ook failliet gegaan. Dit is mijn ervaring geweest en ik ben dom geweest maar zij vroeg het volledige bedrag vanhet kleed op voorhand en eigenlijk is mijn euro te laat gevallen. Nu is ze spoorloos niemand weet waar ze is. Degene die dus beweren dat je moet oppassen met donna costura hadden gelijk.vidhi-vanbeek@hotmail.com
Hoi VidhiIk vind dit heel spijtig voor jou dat dit moest gebeuren.Hopelijk trouw je niet heel snel zodat je toch nog tijd hebt om een ander kleed te gaan zoeken.Veel succesTaschke12-9-2009
vidy vanbeek zou jij mij aub meer kunnen vertellen over deze donna costura zij is namelikk de moeder van mij nichtje wij hebbe haar in geen jaren gezien en mijn moeder gaat kapot van de verdriet ik heb heel het www al afgezocht aub help mij alvast bedankt rachel
ben je op zoek naar een betaalbare bruidsjurk en mooi ga dan is langs in la sposa in sint-truiden ridderstraat 22 tel 0494122742 open van di tot zaterdag v 10tot18 groeten peggy