Terug naar overzicht
ik ben ook benieuwd naar de reacties, want ik zou ook graag een aantal witte pareltjes in mijn haar willen.Nog een vraagje:als je pareltjes in je haren wilt, zit dit dan altijd op speldjes?
Nee, je kan die ook op je haar zelf schuiven, maar daar is mijn haar helaas niet geschikt voor.
Ik denk dat ik dat eens gezien heb bij veritas.Ze hebben een klein hoekje met kousebanden en nog van die dingen waaronder accesoires voor in je haar.Anders : google !!Veel succes
Hebben ze dat in alle veritas winkels? Ik ben in de City 2 in Brussel gaan zien en daar heb ik geen kousebanden gezien hoor. Wel speldjes maar was met bloempjes op en da's me té opvallend.
In de veritas hebben ze dat want heb er mijn ook gevonden. Je moet er alleen soms achter vragen want meestal liggen die in een afgesloten kastje. Ook de parels.
Soms heeft de kapper die ook, misschien kan je daar eens vragen?
In de Kuci Muci in Hasselt was er vorige week nog heel veel keuze van curlies, steekspeldjes, enz met pareltjes. Sommige eenvoudig met 1 pareltje, andere met meerdere pareltjes.
h&m new look c&a veritasdaar eens gaan ziendaar haal ik de mijne altijd dus ...xxx Stephanie