Terug naar overzicht
Hallo; Huifkar:Aernouts, Molendreef 9, Oostmalle 03/312.32.69 vervoer naar ons thuis met de camion 50€ totaal kost 250€ het is voor de hele dag. wij trouwen 9mei 2009 wel op tijd bellen want ze rijden ook voor de toeristische dienst.Oh er passen makkelijk 25personen op met kinderen eventueel 30 zelfs.Sylvia
Hallo,Een vriend van mij is daar net mee begonnen. Hij rijdt met 4 Friese paarden. Naast een huifkar heeft hij ook een bruidskoets. Zijn naam: Rik Huys, Beverhoutsstraat, Oostkamp (vlakbij Oedelem).GroetjesMarieke
Hey Marieke,Heb je enig idee wat hij ervoor vraagt?Net prijs gehoord van schoonbaert en die vraagt maar liefst 680 euro, dat is toch een beetje van het goede teveel ;-)groetjes
Ik weet dat eigenlijk niet zo goed. We trouwen in de winter, een huifkar was dus niet zo'n goed idee. Ik denk dat hij ooit eens €500 liet vallen. Maar je kunt hem gerust contacteren, het is een vriendelijke mens. Zijn e-mailadres is huys.flaisie@telenet.be
Bij koetsenbedrijf Delissen in Kontich hebben ze ook een huifkar.Wat ze ervoor vragen weet ik niet, effe googelen misschien.
Hallo!Mijn (toekomstige) schoonvader rijdt regelmatig voor huwelijken met zijn huifwagen. En hij is van de Hooiestraat in Beernem.Er kunnen ongeveer 22 volwassenen mee en de huifkar wordt getrokken door Friezen (statige, zwarte paarden). Je kan geloof ik kiezen uit een 2- of 4-span.Voor meer info kan je terecht op nr. 0474.29.07.48, bij Roland of 0477.35.28.23, bij Danielle.Je mag gerust zeggen dat je met mijn groeten belt. Qua prijs kan ik je niet direct helpen, maar ik geloof wel dat het betaalbaar is en minder dan wat hier vernoemt wordt (rond 350 denk ik).Groetjes en nog veel succes bij je zoektocht!Natalie
Dit was is ik vergetenZe hebben ook een websitewww.huifwagen.be Grts,Natalie
Hey Nathalie,Mailtje is net verstuurd.Bedankt voor de tip!groetjes
Neem eens contact op met ceremonie Patrick uit Brugge.www.ceremoniepatrick.be
Hebben jullie al een huifwagen gevonden?,
Ja, het is Frank Vervaert geworden. Paste het best in ons budget.groetjes