Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haarspeldjes

3-11-2008 14:55:18
Hallo,

Ik ben op zoek naar speciale haarspeldjes. Op foto's van bruidskapsel zie je vaak speldjes met een steentje erin of in een hartvorm of dergelijke. Nu ben ik al hele tijd op zoek naar zo specialere speldjes maar heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek. Wete jullie toevallig niet waar ze dat misschien hebben ( liefst in een niet héél dure winkel).

alvast bedankt

Sofie
24-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 713

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik3-11-2008 15:04:47

Hey Sofie,

Ik heb er overlaatst enkele bij Veritas zien liggen, maar niet gewoon in de rekken. In Wijnegem hadden ze zo'n glazen kast waar o.a. de kousenbanden en tiara's inlagen en dus ook zo'n speldjes. Maar de winkel waar ik mijn trouwjurk heb besteld had er ook liggen...

groetjes en succes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-11-2008 15:06:22

hallo,
dat zijn curlie´s als je op google dit in geeft ga je der wel vinden, er zij ook veritas die deze hebben.
sylvia

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik3-11-2008 15:07:32

dag sofie,
ik ben er ook al naar opzoek geweest. na even zoeken kwam ik op deze site terecht!
hier hebben ze echt heel mooie haarspulletjes! ik ben ook vanplan om ze hier te bestellen. ik weet niet of het een echte winkel is of het enkel via internet kan. snuffel hier maar eens rond!

http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http:/...

groetjes

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik3-11-2008 16:28:02

Ik ben bij Veritas geweest. Misschien zit er wel iets bij dat je speciaal vind.
Groetjes

Sofie
24-4-2009
 Meld misbruik3-11-2008 16:57:26

Hallo

Bedankt voor jullie reacties ondertussen heb ik idd al mooie dingen gezien. Maar ik ga nog even wachten want volgend weekend gaan we naar de huwelijksbeurs en misschien zie ik daar ook nog mooie dingen.

Groetjes
Sofie

Annelies

Meld misbruik4-11-2008 11:27:57

Hey Sofie,

In de Veritas kan je dit inderdaad vinden. Maar dan denk ik dat je nog even moet wachten tot de nieuwe collectie. Want de collectie van 2008 is bijna volledig uitgeput. Ik heb wel nog heel veel keus gevonden in Kuci Muci. Ik weet niet of ze deze winkel in alle steden hebben, maar in Hasselt wel.

Véronique
3-5-2008
 Meld misbruik5-11-2008 8:55:59

Ik heb ook lang gezocht. Op internet zijn er wel wat winkels die speldjes verkopen, maar uiteindelijk heb ik ze in de Veritas gekocht. Je moet soms wel wat winkels aflopen om er voldoende te hebben want bij de veritas heb je veel soorten, maar telkens maar een paar pakjes.
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...