Terug naar overzicht
mijn neef had veel gasten van de wijnindustrie dus heeft hij de tafels naar wijnen genoemd zo kun je bv de tafels naar bloemen of sprookjes noemen alvast veel succes bij het kiezen
je kunt je tafels ook naar bekende laten noemen? Of naar bloemen en op elke tafel een bloempje zetten die bij de naam hoort. of wel iets persoonlijkers. een belevenis, plaats waar jullie ontmoet hebt enz
Hoi Katrien,Wij hebben ons tafelnamen geïnspireerd op onze huwelijksreis. We gaan naar Cuba en hebben dus tafels met de naam: Havana, sigaren, rum, Varadero, Castro, ... Mijn broer maakt van deze thema's een kleine tekst met bijhorende foto's. deze tekst drukt hij af op kalkpapier. nadien maken we hier ronden van om een theelichtje in te zetten. Elke tafek heeft dan zo een sfeerlicht met daarop info rond het Cubaans thema. Veel plezier!
Is er een bepaalde traditie in hoe de mensen aan tafel moeten zitten? Ik bedoel wie naast wie en zo? En Is het niet gezelliger van allemaal aan eenzelfde tafel te zitten dan allemaal apparte tafeltjes? Wij zijn natuurlijk maar met +/- 30 mensen voor het eten.