Terug naar overzicht
Ik heb 145 euro betaald voor mijn schoenen (heb ze gekocht in lasposa in roeselare, dus daar ben je niet zoveel mee), maar heb heel bewust eenvoudige gekozen zodat ik ze kan doordragen! Ik had die dag een jeansbroek aan, en ze waren zelfs onder een jeans echt mooi, en onder een zomerrokje gaan ze ook mooi zijn. Het zijn eigenlijk gewone witte pumps met een riempje, zeer leuk :-)
Ik heb hier op het forum ook al gehoord dat schoenen bij La Sposa Outlet 60 euro per paar kosten. Dus dat valt heeeel goed mee hé.Je moet het maar eens googelen, ik denk dat het ergens in oost-vlaanderen is.Groetjes!
Dat is idd hééél erg duur ja, heb in de winkel van mijn kleed DE perfecte schoenen gevonden voor bij mijn kleed. Alleen, ze kosten 250eur!!!!Ik krijg wel 150 euro korting, omdat ik het kleed heb besteld op een opendeurdag. Wat vinden jullie?xxx
In La Sposa outlet hebben ze inderdaad schoenen aan 60euro (ik was daar eerst eens gaan kijken) maar misschien wel best eens op voorhand bellen of ze je maat hebben! Ze hadden niet veel in maat 39, wel veel kleinere maten. Maar wie niet waagt, niet wint.
hey,ik heb mijn schoenen bij an & john outletstore gekocht voor 79€ maar die winkel ligt wel in eindhovengrtz
Nadia,Heb je al een idee van welke schoenen je zoekt + de schoenmaat?
Beste Bruidjes, Dank u voor al jullie hulp & tips.Ik heb reeds mijn bruidsschoenen gevonden voor 80 euro.Groetjes, Nadia