Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drinkfeest-Dansfeest

3-11-2008 15:25:53
Hallo,
Wij trouwen in juni 2009 in Mexico en willen als we terugkomen een drinkfeest-dansfeest geven met buiten een frietkraam.
Wie van jullie geeft een drinkfeest en/of dansfeest?
Heeft er iemand ideetjes, ben inspiratieloos?
Weten jullie een leuke (geen dure) feestzaal regio Houthalen-Zonhoven-Heusden-Zolder?

Indra
4-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1335

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik4-11-2008 10:53:41

Hoi Indra,
stuur je straks nog een mailtje hoor want vind je idee grandioos!!!
Vrienden van ons zijn 3 jaar geleden getrouwd met een mexicaans feest...
Alles zelf georganiseerd!!!
Hadden ergens karren enzo gehaald en hun hele industriehal omgetoverd tot een mexicaans dorp, 't was super!!!
Daarbij hadden ze mariachi's gevraagd om te komen spelen, tijdens de pauze was er een dj.
Ik kan je verzekeren, de mariachi's hadden meer succes dan de dj!!! Verder was er aan hun bar desperado te verkrijgen, lekker en er was een cocktailbarreke gemaakt door de zus van de bruid waar mochito's gebrouwd werken, die waren echt in trek.
Indien je nog iets te happen wil geven, hadden zij een traiteur gevraagd om taco's te geven.
Het was een buffetje met van die tacovellen, en dan maakte je je eigen taco met groenten en een schep van de pikante vleesmixen...
Ik mail je nog met meer details en als je de adressen wil waar zij hun decoratie haalden dan vraag ik het haar even...

Indra
4-6-2009
 Meld misbruik4-11-2008 10:59:55

Hallo, je mag mij héél zeker de adressen doorgeven voor de decoratie, alle tips zijn welkom

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...