Terug naar overzicht
Hoi Indra,stuur je straks nog een mailtje hoor want vind je idee grandioos!!!Vrienden van ons zijn 3 jaar geleden getrouwd met een mexicaans feest...Alles zelf georganiseerd!!!Hadden ergens karren enzo gehaald en hun hele industriehal omgetoverd tot een mexicaans dorp, 't was super!!!Daarbij hadden ze mariachi's gevraagd om te komen spelen, tijdens de pauze was er een dj.Ik kan je verzekeren, de mariachi's hadden meer succes dan de dj!!! Verder was er aan hun bar desperado te verkrijgen, lekker en er was een cocktailbarreke gemaakt door de zus van de bruid waar mochito's gebrouwd werken, die waren echt in trek.Indien je nog iets te happen wil geven, hadden zij een traiteur gevraagd om taco's te geven.Het was een buffetje met van die tacovellen, en dan maakte je je eigen taco met groenten en een schep van de pikante vleesmixen...Ik mail je nog met meer details en als je de adressen wil waar zij hun decoratie haalden dan vraag ik het haar even...
Hallo, je mag mij héél zeker de adressen doorgeven voor de decoratie, alle tips zijn welkomGroetjes