Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen

28-6-2005 16:39:45
Hoi weet er iemand waar ik bloemstukken kan huren en zo van die boomkes.liefst in de regio antwerpen en de prijzen.

vriendelijke groeten
10.06.2006 cindy

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 464

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik29-6-2005 8:26:03

Hey Cindy, wij trouwen op 24/06/2006 en zijn ook nog op zoek. misschien bij het bruidshuis. daar heb ik nog niet bij geinformeerd; wat hebben jullie allemaal al geregeld, Bij ons staat de zaal, de fotograaf,fotolocatie al vast; Een van deze weken gaan we ons vervoer regelen en naar de kerk. Nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Cindy

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-6-2005 9:09:51

Bij het Bruidshuis is nogal moeilijk, die verkopen enkel kledij. Je zal het Bruidsparadijs bedoelen, daar hebben ze inderdaad veel accessoires.

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik29-6-2005 12:14:26

bij ons is de kerk al geregeld, de feestzaal, de videoman, de fotograaf, dj,de kleine attenties, maar er komt nog veel bijzien zenne. veel geluk nog cindy

10.06.2006 cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...