Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek voor kerk

3-11-2008 19:13:49
Hallo

De pastoor van de kerk waar wij volgend jaar zouden trouwen, heeft het niet zo op cd's. Hij prefereert live muziek. Nu zouden wij graag een idee hebben hoeveel dit kost. Ik heb al enkele website bekeken, maar prijzen staan hier natuurlijk nergens op. Kunnen jullie mij een idee geven?

groetjes
Vanessa
24/10/09

Vanessa
24-10-2021
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 730

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik3-11-2008 19:38:23

ik heb ook eens aan live muziek gedacht! gedacht zeg ik dan!!!! ik heb een site gevonden waar er 2 zangeressen kwamen zingen dan en die kosten zo'n slordige 250€... ik neem wel een cd'tje en ga wel iets anders doen wel die centjes ze! heb ze nu wel nodig. het is misschien wel mooier maar...

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik3-11-2008 19:47:54

hallo

Ik vind live muziek ook heel mooi maar het kost echt wel veel hoor. De dingen die ik hier gelezen heb liggen allemaal rond de 300 euro en dat vind ik toch wel veel hoor. Ik hoop dat je de keuze kunt maken.

Groetjes krisje

Melissa
6-12-2008
 Meld misbruik4-11-2008 9:06:20

Hallo Vanessa,
ik heb ook iemand die komt zingen in de kerk en die vraagt helemaal niet zo veel..
Je kan mss eens vragen aan de pastoor of hij een koortje kent of iemand die een muziekinstrument bespeelt en ook kan zingen.
Veel succes met de zoektocht!

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik4-11-2008 9:21:00

Ik vind live muziek ook mooier. Wij hebben zangeres + pianist voor 200euro. Meeste zijn idd rond de 300euro of meer. Maar als jullie liever CD's opteren, moeten jullie je gedacht doorduwen. Het is jullie keuze. Priester kan wel suggesties doen, maar mag niets opleggen. 't is jullie dag é.

davy

Meld misbruik4-11-2008 9:36:38

Vanessa, Ik kan eventueel alleen komen zingen dat kost natuurlijk veel minder dan met twee muziekanten. voor meer info mag je mij gerust bellen of mailen. www.davyvalerio.be
je ziet maar veel succes met jullie zoektocht.

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik4-11-2008 13:54:35

Ik had ook eerst in gedachten om een CD'tje te laten horen, totdat we met onze priester gesproken hadden. Hij was geen voorstander van CD's. Hij verplichtte ons niet rechtstreeks om live-muziek te nemen, maar toch voel je je zo wat moreel verplicht. De priester had wat adressen verzameld van mensen die ooit al in de kerk komen zingen waren, volledig vrijblijvend. Misschien heeft hij ook zo'n lijstje. Ik heb ook op het internet wat gaan zoeken. De prijs hangt natuurlijk af van wat je wilt en voornamelijk van het aantal mensen die komen muziek maken. Uiteindelijk twijfelden wij tussen 2. De ene was een zangeres met een pianist voor 200 à 250 euro. Zij bracht moderne liedjes, a la Clouseau, borsato, axelle red, enz. De andere was een sopraan met een organist, die klassieke muziek brachten voor 100 euro. Ik had altijd al in mijn gedachten gezeten met moderne muziek maar dan ben ik eens gaan luisteren naar die sopraan. Dat was echt adembenemend. Wij hebben voor haar gekozen. En het was echt prachtig. Eerst was ik niet zo voor klassieke muziek. Maar ik heb het me niet beklaagd. Ik zou er zo weer voor kiezen. Dat geeft net dat ietje meer aan de viering.
Groetjes

Lies
8-8-2009
 Meld misbruik7-11-2008 23:33:34

Vanessa,

Live muziek is uiteraard intiemer, persoonlijker en echter, maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast. Je moet zelf bepalen of je dit de moeite vindt of niet.
Zoek je naar een memorabele, maar prijsvriendelijke oplossing, dan kan ik je van harte Noor en David aanraden.

Ze zongen in onze viering prachtige duetten en enkele sololiederen...kippevelmomenten gegarandeerd... Je vindt ze hier wel ergens het forum. Dit is alvast hun mailadres: vervoort130@hotmail.com

Hetgeen ze doorsturen is misschien niet overtuigend, maar als je ze live aan het werk hoort ... geweldig.

Misschien een ideetje voor jullie. Hoe dan ook wens ik jullie een prachtige dag en leven als man en vrouw toe.

grt,

Lies

Wouter

Meld misbruik11-11-2008 11:51:04

Dag Vanessa,

Duas is een akoestisch coverduo dat met gitaar/piano/harmonica intiem de muziek verzorgt tijdens huwelijksvieringen.
We opteren voor een gemiddeld lagere prijs omdat we gewoon zo graag deel uit maken van iemands speciale dag.
(vanaf 200euro). Natuurlijk speelt de afstand een kleine rol om de vervoerskosten te helpen dragen. Maar niets is te ver voor Duas.

Meer info op www.duas.be

Groetjes

Wouter

Marianne

Meld misbruik12-11-2008 14:15:31

Beste bruid in spe,

Uiteraard bepaal je zelf wat je aan je huwelijk wil spenderen. Bedenk echter dat je kerkelijke viering tot de topmomenten van de dag hoort. Maak daar dus iets persoonlijks en warm van, dat zal je je niet beklagen en dat is ook een mooi geschenk aan al wie de moeite neemt om te komen. Wij, octet in spe, een trio uit Antwerpen (contrabas, gitaar en stem)maken van elke viering iets speciaal. Wil je meer informatie (ivm prijzen, repertoire,...), dan kan je contact opnemen via marizang@telenet.be (prijs < 250 euro)
muzikale groetjes
Marianne

Christophe

Meld misbruik18-11-2008 21:41:15

Beste Vanessa,

Misschien eens een kijkje nemen op www.elmevents.be

Singer/songwriter avant la lettre. Easy Listening Music op maat.

groetjes,

Christophe

roan

Meld misbruik28-1-2009 6:54:43

roan

Meld misbruik28-1-2009 6:55:24

beste,

all party events beschikt over diverse mogelijkheden.

www.allpartyevents.be

sarah

Meld misbruik2-7-2009 0:37:05

Hallo,

Ik ben een zangeres die graag zou zingen op jou bruiloft/mis. We zijn maar met zen 2tjes, zang en gitaar. Dus eerder achtergrond gericht. het zijn Mooie rustige nummers, die je met ons samensteld, die vrij puur gebracht worden. Alleen zang en gitaar... ik, Sarah ben 23 en zing al zeer lang en Carlos, 27 en speelt prachtig gitaar.
hier kan je een eigen nummer van ons horen, om een idee te hebben van hoe we klinken.

http://www.youtube.com/watch?v=nAZVO9YXErg

Natuurlijk zingen we op jou bruiloft covers die we met jou samensellen.Ook de prijs is te bespreken en niet duur sinds we dit graag doen... (300€)

Alvast bedankt en veel geluk,

groetjes Sarah

sarahbudts@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info