Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Inge over Seniflorum

28-6-2005 22:54:30
Inge, en ook wel andere geïnteresseerden,

Wij zijn net terug van bij Seniflorum en dit is super goe meegevallen. We zijn goed ontvangen geweest, drankje gekregen en hebben van kwart voor acht tot 10u binnengeweest. We zijn ontvangen geweest in de living, wat de sfeer echt los maakte. We hebben in boeken gekeken, fotoplaatjes bekeken, materiaal bekeken (parels, ijzerdraad, ...). Niks is hen teveel. Je krijgt dus geen standaardboeken zoals in een gewone winkel (alé, in de winkels waar wij geweest zijn was dat toch zo) maar het zijn allemaal foto's van hun eigen werk. Ook, in de boeken staan hun prijzen vermeld. Dit zijn vaste prijzen, dus op de dag zelf weet je precies wat je gaat betalen. In de bloemenwinkels waar wij geweest zijn was dat steeds schatting, niemand kon ons een fixe prijs geven! En de prijzen vallen heeeeel goed mee. Wij hebben voor 550 EUR: bruidsboeket voor de kerk, bruidsboeket voor de wet (omdat dit op een andere dag valt), 2 corsages voor mijn toekomstige, 6 gewone corsages, altaarstuk (en geen kleintje), spreekstoelstuk, 20 sierstukjes voor de stoelen in de kerk, sierstuk op de eretafel en twee boeketten om savonds af te geven. Dit kan nog goedkoper, want alles wat wij gekozen hebben was zo een beetje het gemiddelde. Ze komen ook alles gratis leveren en komen savonds na 21u het boeket halen in de zaal om het te laten drogen. Enfin, heel lieve mensen (man en vrouw) en kunnen niet wachten tot onzen trouw.

We zijn net terug en zijn nog enthousiast, daarmee dit berichtje.

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1011

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik29-6-2005 13:40:54

hey ziet er echt leuke winkel uit
en waar is dat juist?

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik29-6-2005 17:01:04

Dit is in Erpe Mere. Ze hebben ook een site www.seniflorum.be of is het .com
Het is niet echt een winkel, want je komt er gewoon bij de mensen thuis, maar het zijn echt wel profesionals hoor.

Groetjes,
Nathalie

inge
17-9-2005
 Meld misbruik30-6-2005 9:16:23

Hey Nathalie,
Bedankt dat je me dit allemaal laat weten. Ik ga ook zeker eens bellen voor een afspraak te maken. Ik vond het alleen een beetje moeilijk dat ze geen winkel hebben om dan een afspraak maken, zeker omdat ik er nog niet echt veel van gehoord had.
Maar voor ons is het vlakbij.
Het ziet er inderdaad niet duur uit en op hun website staan er echt prachtige stukken tussen.
Veel succes met jullie huwelijk (en de bloemen).

Groetjes Inge
(nog 79 dagen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...