Terug naar overzicht
mijn papa heet ook dirk jacobs ma peins dat nen andere is:p
Waarom vraag je hem dat zelf niet? Denk dat hij het best geplaatst is om op die vraag te kunnen antwoorden! Hier bekom je alleen maar gissingen en veronderstellingen en reclame van andere dj's.Het is te zien wat hij levert voor die prijs hé (welke installatie??) + dat ie nog es van bij de receptie komt....de meeste dj's komen pas NA de hoofdschotel, dus vóór het dessert. Als je huwelijksfeest in een feestzaal doorgaat verzorgt die zaal over het algemeen wel voor achtergrondmuziek tijdens het eten. Daarvoor heb je geen dj nodig, dat kan iedereen. En ja, ik weet dat er hier dj's zijn die er hun handelsmerk van maken om al van bij de aankomst van de gasten aanwezig te zijn. Zoals ik al schreef: om achtergrondmuziek te draaien en de gasten aan tafel te roepen moet je geen dj zijn.Dus kijk wat hij levert voor 525 Euro. By the way: die prijs is niet zo ongewoon. Zelf heb ik al trouwfeesten gedaan met het budget van 350 Euro (uitzonderlijk!!) maar ook huwelijksfeesten met een budget van 3000 Euro.... tja...Ik denk dat je een gemiddelde mag rekenen tss de 400 en 550 Euro bij dj's die "gevestigde waarden" zijn, die met alles legaal doen en die professioneel materiaal hebben...(geen jb-toestanden dus).Advies: contacteer de man en vraag wat je ervoor krijgt! Zo kan je nog altijd vergelijken.Advies2: zoek niet naar de goedkoopste dj!
hallo,wij zijn in 't driessent in diepenbeek getrouw. Eerst moesten we ook het dj team Dirk Jacobs nemen omdat deze samen werken met bart claes. Bij ons was dit ook normaal 525 euro maar wij zijn niet akkoord gegaan en hebben onze wil zo doorgedreven dat we eigen dj hebben kunnen meenemen. We hadden Dirk jacobs al paar keer bezig gezien en heeft ons niet kunnen overtuigen.
luister , iedereen dient zijn eigen ervaring te maken met een dj. het is zo dat ik enkele klanten van driessent en zalen van bart claes heb gehad, het argument was dat hij inderdaad te duur was , maar langs de andere kant heb ik nooit iemand horen zeggen dat het slecht was. dus mijn visie is breek die man niet af, ga je niet akkoord met de prijs vraag dan aan de zaaluibater er iets aan te doen. ik vermoed dat bart liever heeft dat je content bent. gepost door een ander dj team in limnburg