Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gedichtje...

4-11-2008 14:10:10
Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een gedichtje, maar ik weet niet hoe het heet. Het gaat over een eendje en er komt zo iets in voor van 'één en toch twee'... Het is dus zo een woordspeling van eendje en eentje. En ik vind het nergens terug. Kent iemand dit toevallig??

Mercikes :-)
Groetjes,
Sarah

30mei2009

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 477

Anneleen

Meld misbruik4-11-2008 20:42:21

Eendjes

Twee vrolijke eendjes
dreven zij aan zij.
Eentje dat was ik,
het andere dat was jij.
We dreven en we dreven.
Dat was mooi,
zoals we samen drijven bleven.
Eendjes en toch twee,
één voor één
als een elfje naar de zee
(Uit Een fruitje van zilver, De Eenhoorn)

beetje googlen, dan vind je wel iets, weet niet of het dat is, maar het is toch al een poging :)

groetjes Anneleen
18/07/09

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik4-11-2008 21:58:52

Awel, ik heb dat dus verschillende keren al proberen te vinden en ik heb dat dus niet gevonden he!! :-)
Bedankt, dat was idd wat ik zocht ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...