Terug naar overzicht
Ik heb vorige week mijn schoenen gevonden bij Gabrielli in Roeselare.Ik had daar immens veel keuze en verschillende stijlen!Ikzelf heb 43 van schoenmaat en vond daar zeker keuze genoeg.
Bij de Karmi hebben ze veel keuze en echt toffe dingen en alle stijlen. Hebben een winkel in Leuven maar ook nog op andere plaatsen als ik me niet vergis. Denk dat ze een website hebben.
Oei, tis met c, dus Carmi ;-) www.carmi.be
Mijn schoenen komen uit een gewone schoenenwinkel, het zijn niet echt "trouwschoenen" omdat ik het zonde vond om voor 1 dag schoenen te kopen die zoveel kosten. Dus ik zou gewoon eens kijken in de winkels waar je je gewone schoenen koopt, wie weet vind je er wel dé schoenen!Groetjes,Inge (1/8/2009)
HeyGabrielli in Roeselare, en Tsjari in Breda (wel ver, maar speciale schoenen en schitterende service!!)Veel succesLieselot122 dagen getrouwd
ik heb mijn schoenen bij new look gevondens nu niet echt de eerste winkel waar je daarvoor aan denkt maar voor €30 - €55 heb je daar hele mooie schoenen die nog eens modern zijn ook nogxxx Stephanie
Ik ben ook van plan om bij gabrielli in roeselare te gaan