TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelyne
|
4-11-2008 16:26:38
Hoi Domi,
Leuk idee. Heb dit vorig jaar meegemaakt en het is inderdaad heel leuk! Een beetje American-Style, maar informeer goed bij de pastoor of hij dit wel wil doen, wat ik heb al meermaals gehoord dat niet allen hiertoe geneigd zijn dit te doen. Groetjes en succes,
Thierry Fotomoment
|
|
Ellen
2-5-2009
|
4-11-2008 16:34:19
Hey,
wij trouwen op 2 mei 2009 en onze inzegening is in openlucht!!
Daar wij toch niet voor de kerk kunnen trouwen hebben we gekozen voor de uvv (alternatieve trouw)
Alles is mogelijk, informeer bij enkele priesters en anders kan je nog altijd een rent a priest nemen ook.
grts
|
|
domi
|
4-11-2008 16:37:12
hey bedankt voor bericht, ja heb al adres van rent a priest,liggen de prijzen van uvv ook rond die prijs, en nog iets meer van plan buiten of gewoon een nabootsing van de kerk,
|
|
Lindsey
1-5-2009
|
4-11-2008 16:37:46
Dag Domi,
Aangezien mijn verloofde en ik ons allebei bezighouden met natuurreligies is het voor ons ook vanzelfsprekend om buiten te trouwen. Wij doen het in de tuin van de feestzaal, aangezien het type ritueel dat wij gaan houden op een publieke plaats teveel kijklustige zou wekken naar onze goesting.
Ik raad zeker aan om iedereen op voorhand te verwittigen dat de ceremonie buiten is, dat ze zich erop kunnen kleden. Ook de geluidsinstallatie is buiten heel belangrijk, daar je geen gebruik kan maken van de akoestiek van een zaal.
Voor de rest zou ik gebruik maken van natuurlijke elementen in de plechtigheid. Je kunt ze in spreekwoordelijke zin gebruiken door ze te gebruiken in je teksten of als decoratie op je altaar.
Je kan net zoals wij de mensen zetten in een cirkel om het altaar of om het bruidspaar en dan de vergelijking maken met alles wat rond is in de natuur... (zon, maan, aarde, cycli van de seizoenen...)
In ieder geval, mogelijkheden genoeg!
Have fun!
Lindsey
|
|
Bruid
13-3-2009
|
4-11-2008 17:04:10
Prijzen van uvv? Ik dacht dat die gratis dienstverlening deden.
|
|
Johan
|
4-11-2008 18:02:09
geen enkele pastoor zal hiermede akkoord zijn: voor een rooms-katholiek huwelijk moet het in de kerk. Wij als goedeherder.be doen de meeste huwelijksvieringen buiten (de feestzaal buiten), en als het dan slecht weer, er toch voor zorgen dat er binnen ook een alternatief kan zijn. Kijk gerust eens op onze site.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|