Terug naar overzicht
Hallo,Ze is bezig met mijn kleed. Ik ga morgen trouwens voor de 2de keer passen. Ik ben één en al lof. Toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg, was er maar één ding waar ik tegen op zag en dat was een kleed. Ik zag mijzelf niet in een traditioneel trouwkleed, ik wist echt niet wat mijn smaak was enz. Op aanraden van mijn toekomstige schoonmoeder ben ik bij Capriss geweest. We hebben wat in boeken zitten bladeren en aan de hand van wat ik mooi vond, heeft ze een model samengesteld. Daarna hebben we stoffen gekozen (ze heeft echt prachtige dingen liggen). En dat was het... Toen kwamen de twijfels natuurlijk: had ik niet beter zoals iedereen gewoon gaan passen, wat als het tegenvalt, dan kan ik niet terug,... enz. Ik heb er toch wel eens mijn slaap voor gelaten. Tot ik de eerste keer ging passen. Ik was zo onder de indruk, het is zo mij. Ik had in geen enkele winkel iets gelijkaardigs kunnen vinden. Ik kijk al uit naar morgen.GroetjesMarieke
Ik kan het bericht van Marieke alleen maar bevestigen.Mijn kleedje wordt ook gemaakt door Capriss.Ik heb er ook de kleedjes voor mijn bruidsmeisjes besteld en ook mijn mama haar kledij zal daar gemaakt worden. Voor haar wachten we nog op de nieuwe collectie stoffen.Groetjes,Joke
Ik ben er ook geweest.Ik ben ook overal gaan kijken .Capriss heeft zeer mooie stoffen.Ik twijfelde nog wat over details maar de mevrouw heeft mij goed geholpen.Nu is de 2de pasbeurt gedaan en het is super mooi!Een vriendin van mij heeft daar vorig jaar ook haar kleed laten maken en was zeer content.Zeer speciaal en zeer mooi afgewerkt.