Terug naar overzicht
Hoi,Zou je me een foto kunnen doorsturen.Vriendelijke groetenshila
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap!Maar waarom zou je de kleed niet meer kunnen dragen? Het kan toch altijd aangepast worden...
Hoi, Wij zouden in juli gaan trouwen en onze klein spruit is uitgerekend in juli dus ja, het kleed is zodanig prachtig dat het moeilijk aan te passen is voor een zwangere buik. Daarom is het niet meer te doen.En als ik beter iemand anders gelukkig kan maken dan beter zo éh :-)De foto's komen er morgen aan :-)GroetjesStephanie
Hallo Stephanie, Ik heb nu maandag een afspraak om kleedjes te gaan passen van Pronovias, maar ik zou graag wel even een foto bekijken van je trouwkleed. Je weet maar nooit he! Ik vind die stijl enorm mooi! Kan je wat foto's doorsturen alinevlerick@hotmail.com
Hoi,Proficiat!Kan je even doormailen naar kdesutter@techdata.beBedanktKim
Proficiat :)Je mag mij ook fotootjes doormailenindra_vdh@hotmail.com
Hello meiden, De foto's komen er straks aan, moet ze natuurlijk wel even aantrekken om deftige foto's te kunnen maken, hoop dat jullie dat niet erg vindenVele groetjes
Wie graag nog foto's ontvangt, laat maar weten.Het is wel niet zoals in de boekjes heb geen professioneel studio :)groetjesStephanie
hey stephanie,proficiat!!!$kan je me wat meer info doorsturen?cienderellah@hotmail.com
Proficiat! Je hebt veel om naar uit te kijken. Wil je de foto's ook naar mij doorturen?katrienenarnout@hotmail.comThanx!
Je kan het kleed ook op volgende url terug vinden:http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Gelegenheidskleding/...