TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
23-5-2009
|
4-11-2008 21:25:43
Hallo Kimberly,
Wij geven er ook ons feest, op 23 mei.
Ik moet wel zeggen dat we uit de lucht vielen, toen we dit lazen. Wij hebben in de zomer alles geregeld, de laatste maanden hebben we geen contact meer gehad.
Ik verwacht niet dat er een verschil zal zijn in de offerte of afspraken. Je maakt tenslotte een afspraak met de zaal zelf, als je alles op papier/mail hebt, zou ik niet ongerust zijn.
Wil je mij wel op de hoogte houden en het mailadres van de nieuwe contactpersoon bezorgen? Kan via mail: eentje@live.be. Alvast bedankt.
Groetjes,
Inge nog 200 dagen
|
|
Tine
31-12-2009
|
4-11-2008 21:28:44
Hey Kimberly, wij geven ons feest op 22-08 in het Dennenhof, we hebben ons voorschot ook al een tijdje geleden overgemaakt.
Onze contactpersoon was ook Liesbeth (vriendelijke dame trouwens). Maar we wisten ook niet dat ze daar niet meer werkte ondertussen. Ik zie echter niet in waarom dat voor problemen zou moeten zorgen, heb kennissen die er gewerkt hebben in de keuken en ken paar mensen die er al feesten hebben georganiseerd. En die waren allemaal te spreken over de service en het eten (een van die kennissen heeft er als kok gewerkt).
In principe kunnen ze geen veranderingen maken in je offerte, gewoon omdat er iemand opstapt. Je hebt namelijk die offerte ondertekend, dus moeten ze zich er ook aan houden.
Als je je beter zou voelen, denk ik dat je anders gewoon een keertje moet langsgaan. Denk dat ik er ook nog eens langs ga gaan ergens de komende maand, kijken wie er nu de verantwoordelijke is. En ook eens kijken of alles in orde is gekomen met het voorschot.
Wanneer geef jij je feest trouwens? En welke menu heb je dan? Wij zijn gegaan voor de BBQ, samen met een aansluitend dansfeest.
Oh, je weet waarschijnlijk ook al dat je de DJ van de zaal moet nemen? Ik heb ze ondertussen al een keertje kunnen spreken op de Trouwbeurs in Genk paar weken geleden, en het zagen er alleszins deftige mensen uit ;-)
Komt wel goed dus! Wij hebben er echt alle vertrouwen in.
|
|
kimberly
29-8-2009
|
4-11-2008 22:30:46
wij gaan idd proberen een afspraak vast te leggen maar deze week paste niet meer voor hun dus moeten we eens terug bellen voor volgende week ergens
@ inge wanneer ik contactgegevens heb zal ik ze zo vlug mogelijk doormailen
@ Tine wij trouwen op 4/09 en hebben ook gekozen gehad voor de BB menu. En wat de Dj betreft hebben we deze zomer een trouwfeest meegemaakt in de vrije valk waar ze ook als dj draaide en ik vond ze idd wel goed dus daar ben ik al wel redelijk gerust in :)
alvast bedankt om mij een beetje gerust te stellen hihi :)
groetjes
|
|
Inge
23-5-2009
|
5-11-2008 21:23:31
Jij ook bedankt, Kimberly.
Wij kiezen trouwens ook voor het BBQ-menu :-)
Groetjes,
Inge
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|