Terug naar overzicht
Hallo,ik ken een koppel dat your song gebruikt heeft als openingsdans. En het is wel een heel mooi liedje. Zij hadden wel de versie van Elton John gebruikt. Moest ik kiezen tussen de 2, ik zou voor de filmversie gaan.Groetjes
come what may heeft mijn zus als openingsdans gehad en was echt super, als het te lang duurt, kort het dan af.
Hey Nele,Ik ben stapelzot van die liedjes. Ik heb ondertussen ook al de originele filmcd gekocht, waar 2 cd's bij zijn.Mijn verloofde hoort Come what may minder graag, dus zullen we hoogstwaarschijnlijk voor Your song kiezen.Ik had er eventjes aan gedacht om zelfs als thema Moulin Rouge te nemen, maar we zaten telkens vast als we dachten hoe we de tafels zouden benoemen.Veel succes met de keuze.Kathy
Hoi Nele,bij ons zal dat liedje gezongen worden tijdens de misviering, maar ik vind het zeker ook geschikt als openingsdans!!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij hadden 'Your Song' (Moulin Rouge versie)!!! Iedereen vond het een heel originele openingsdans. Ik krijg nog altijd kiekevel als ik eraan denk ...