Terug naar overzicht
Wij gaan als bruidspaar een speech geven bij het begin van de avond. Dus iedereen neemt plaats, wij komen binnen en dan geven wij een speech. De bedoeling is dat wij even ons leven overlopen en sommigen uitvoerig bedanken en zelfs in bloemen zetten. Soms doen de ouders (meestal vader van beide kanten) ook een speech maar dat weten we nog niet.
Eigenlijk weet ik ook niet echt hoe het moet, maar ik denk dat ik effe kort ga speechen. Niet dat ik dat graag doe, maar mijn vriend wil dat al helemaal niet, en ik vind toch dat er een aantal mensen echt bedankt moeten worden. En de gasten bedanken voor te komen. Ik ga geen levensverhaal opzeggen -daar zou ik te zenuwachtig voor zijn-, maar gewoon effe kort iets zeggen. Mijn broer heeft niet gespeecht op zijn huwelijk. www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Hoi Bij ons zal het mijn partner zijn die dat gaat doen want die is gewoon om voor een groep te praten. Het zal geen lange speech worden maar gewoon enkele personen bedanken (ouders, getuigen, familie, ...). Ook gaan we de personen die er niet meer bij kunnen zijn (mijn vader onder andere) stijlvol maar sober gedenken/vermelden. Tot slot zal er aan iedereen een aangename avond toegwenst worden. En ik sluit zijn speech af met 'Dito' want ik ben absoluut geen spraakwaterval voor een grote groep mensen maar zo heb ik toch ook even iets gezegd :-)GroetjesVéronique