TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
|
5-11-2008 0:18:26
hoeves Vlaams brabant:
Het aulnenhof (Walshoutem) Hof ten Steen Heerlijckyt Beekhoeve Neerlanden De Waterhoek
als je dit intypt op google, kom je automatisch wel op de site uit.
Succes met je zoektocht.
Groetjes
|
|
Deborah
4-4-2009
|
5-11-2008 9:02:32
hallo,
ik heb, toen wij op zoek gingen naar een zaal the classic domain aangeschreven.
Het duurde echt super lang voor we antwoord kregen, en geen kat die er nederlands spreekt (antwoord kwam in't frans). bovendien moetje minstens met 80 gasten zijn voor het diner. Dit was voor ons een te groot aantal.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor Kasteel Gravenhof in Dworp, niet echt een hoeve dus.
Veel succes met de zoektocht
Debbie
|
|
LeBart
|
5-11-2008 9:21:27
de meeste die ik ken zijn net onder de taalgrens ... maar wel stuk voor stuk schitterende locaties
Ferme du Stocquoi JODOIGNE / GELDENAKEN ferme de beaurieu - court st etienne ferme de wahenge - bevekom (beauvechain)
cheers, LeBart
|
|
Johan
|
5-11-2008 10:31:25
niet echt een hoeve, maar wel een mooie feestzaal én in Vlaams-Brabant De Montil in Affligem groetjes
|
|
sophie
14-8-2010
|
5-11-2008 10:56:58
feestzaal Ter Heyde in Kester.
|
|
Kim
12-9-2009
|
5-11-2008 13:05:41
Hoi,
Hophoeve en brouwershof in Affligem
Grtz Kim
|
|
Luc
|
5-11-2008 13:49:15
Zijn zelf gehuwd in 't Brouwershof in Affligem. Naar ons aanvoelen een van de meest authentiek en origineel gerestaureerde hoeves (uit 1790); althans van de "hoeves" die wij allemaal hebben bezocht. De prijzen en voorwaarden zijn er zeer interessant. Kader, kwaliteit, bediening, service, centrale ligging: gewoon prima !
Veel succes! Mvg
|
|
Isabel
11-8-2007
|
5-11-2008 14:54:38
Hallo,
ook wij hebben onze trouwfeest gegeven in 't Brouwershof en zijn daar zeer tevreden over. Inderdaad mooie hoevestijl, vooral met de binnenkoer en erg goede prijs-kwaliteit. Je kan enkele foto's zien op onze website.
Groetjes, Isabel www.henkenisabel.bruiloftsite.nl
|
|
Lindsey
1-5-2009
|
5-11-2008 15:46:22
Hallo Liesbet en Geert,
Mijn verloofde en ik hebben gekozen voor the Classic Domain in Beersel, voornamelijk omdat het echt een schitterende omgeving is. Ik kan je niet echt zeggen hoe het eten, bediening,... is aangezien ik er nog nooit een feest heb meegemaakt, maar de locatie en de accommodatie zijn in ieder geval prachtig.
Ik moet er voor alle duidelijkheid wel bijzeggen dat mijn verloofde perfect 2-talig is en de meeste communicatie met hen heeft gehad. Nu, ik dacht wel dat de manager van de zaal ook heel goed nederlands kan. De uitleg is ons toch in het nederlands gegeven...
Nog veel plezier en goed kiezen, hé...
Lindsey
|
|
Evelien
26-9-2009
|
5-11-2008 17:15:29
Hoi,
De beekhoeve is supermooi en heeft lang hoog op ons lijstje gestaan. Hebben dat niet genomen wegens te duur. De Salons de Romree in Grimbergen zijn ook heel mooi en 't is ook een hoeve.
Wanneer trouwen jullie? Ons huwelijk is nl. ook in september, de 26ste.
Groetjes, Evelien
|
|
Geert
20-9-2009
|
13-11-2008 12:13:37
Héy allemaal,
hartelijk bedankt voor de vele reacties.
We hebben ondertussen zeker niet stilgezeten en een heel aantal zalen bezocht (Brouwershof in Affligem, Hof Ter Musschen in Sint-Lambrechts-Woluwe, Faculty Club in Leuven, Krekelhof in Gooik, .....) Ivm Brouwershof: hoe vonden jullie de "DJ van het huis, DJ Frank"? En valt er met de traiteur iets te regelen omtrent de aankleding van de zaal, zodat het geheel toch redelijk modern oogt (bv. hoezen over de stoelen)?
Nogmaals bedankt! Liesbet en Geert Arnout - Deurinck
|
|
Carolien
|
18-11-2008 21:43:19
Hebben zelf onze feest gepland in het Krekelshof te Gooik. Mooi en gezellig kader. Zijn voorafgaandelijk langs geweest in volgende orginele hoeves of bijna-originele hoeves: in Den Eenhoorn te Asse (te groezelig), De Architect te Lennik (zeer duur voor wat het eigenlijk is), De Waerboom (prachtig kader maar fabrieksmentaliteit en duur), het Brouwershof te Affligem (onze voorkeur, maar reeds bezet), De Romree in Grimbergen (reeds meerdere slechte ervaringen, veel te dure gerechten voor wat het is, prijsafspraken durven al eens te wisselen), De Meiseniersschuur te Lennik (niet onze stijl). Wij hopen met Krekelhof, op basis van onze eigen ervaringen en deze van vrienden, toch een zeer goede keuze te hebben gemaakt.
|
|
heidi
|
28-11-2008 9:25:22
hallo, wij zijn traiteur:"de verleiding", wij hebben een mooie en speciale zaal ter beschikking, en verschillende mogelijkheden, wij werken met jullie alles uit naar wens, gerechten, tafelschikking, wijnen, wij verzorgen alles tot in de puntjes zodat jullie een onvergetelijk feest beleven, voor meer info traiteurdeverleiding@hotmail.com (samenwerking met feestloft le-lis)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|