Terug naar overzicht
Hey!Miscchien kan je voorstellen om de suite en de bruidegom in pitteleer te kleden. Dit kan je gewoonweg niet hebben of kopen dus je moet het gaan huren... Zo zijn alle mannen hetzelfde gekleed en is het ook geen weggesmeten geld aangezien niemand een pitteleer in zijn kleerkast heeft hangen...Groetjes,Marie16.05.2009
Heel herkenbare situatie...Zelf zijn we nog niet zo lang bezig met de voorbereidingen, maar het gaat er bij ons nu al een beetje zo aan toe.Gaat het om veel personen aan jouw kant? Als het enkel je vader is, valt het misschien nog te regelen, omdat hij anders de enige zou zijn die anders gekleed is. En je zou dan misschien kunnen voorstellen van zelf tussen te komen in die kosten?Zijn het er meerdere (broers, schoonbroers,...), dan zou ik niet goed weten hoe je ze moet overtuigen. Misschien proberen elk apart? Als er een paar zijn die het dan zien zitten, volgt de rest misschien ook?Lijkt mij echt een moeilijke situatie. Ik hoop dat je er aan uit geraakt!LiefsNele
Wij vonden het ook wel heel erg leuk dat de mannen van de suite allen hetzelfde pak aan hadden, daarom hebben wij dan ook besloten om dit zelf te betalen. Was 60€ per persoon dus zo duur is dat nu ook weer niet hoor. Het enige wat zij zelf moesten voorzien was het hemd dat ze eronder moesten dragen.groetjes
Hallo,Langs mijn kant gaat het om zeker 5 personen, mocht mijn andere zus ook nog iemand leren kennen tegen onze trouw zijn het er 6. Had eens rond gekeken en het huren ligt tussen 70 en 100€ per kostuum...uiteindelijk gaat het over nogal wat geld,...Ik had nu gedacht (en mijn vriend zei dat ook) om van beide kanten water in de wijn te doen: iedereen draagt een donker kostuum, het hoeft daarom niet hetzelfde te zijn, dan kunnen ze er toch een kopen naar hun zin. Ik weet alleen nog niet hoe zijn moeder hier zal over denken...Alavst bedankt voor jullie reactiegroetjes
Hey, Bij ons gaan de mannen in de suite ook hetzelfde kostuum huren, zij betalen dit echter zelf en niemand heeft er een probleem over gemaakt, integendeel van een aantal mannen hebben we al de reactie gehad dat ze dit een goede oplossing vinden aangezien de meesten speciaal voor die dag toch van plan waren om een nieuw kostuum te gaan kopen, ja zelfs mannen zijn ijdel wat kledij betreft :-)Het is toch een speciale dag en om dan voor een keer zoiets te huren is bij ons echt niet in het verkeerde keelgat geschoten.Wij hebben wel het voordeel dat dit bij mijn vriend zijn zus ook zo was dus daar zijn ze het al gewoon.Trouwens niet elke man heeft verschillende kostuums in verschillende kleuren hangen hé.Als je het tegen je familie van de suite uitlegt(minder duur dan een nieuw kopen in de juiste kleur) zal je wel op meer begrip kunnen rekenen hoor.Trouwens het is jouw dag en foto´s zijn een belangrijk onderdeel dus ik denk niet dat iemand zou willen dat het een kakafonie aan kleuren wordt :-)groetjes Laila en Bart