Terug naar overzicht
Hoi!Wij trouwen op 7 augustus 2009 en mijn zoon van 9 en dochtertje van 6 zijn de bruidskindjes. Een naaister (couture Veronique) maakt mijn bruidsjurk en ik vraag haar om ook een jurkje voor mijn dochtertje te maken. Ze doet eerst eind mei haar eerste communie. Dan zal ze het jurkje al eens dragen en voor het huwelijk combineren we hetzelfde jurkje met wat tule eronder, dan is het nog wat feestelijker en meteen ook anders (ev. nog met een extra lintje, strikje of bloemetje).Grtjs, Sabrina
Ik heb gisteren ook aan het zoeken geweest naar kleedjes voor mijn bruidsmeisje. ze is nu nog maar net 2weken oud dus ik koop dat pas 1 week op voorhand denk ik want die mannen groeien veel te snel. Ik heb gisteren een site gevonden waar kleedjes stonden vanaf 24,95€ tot maat 86 de schoentjes kosten ook zo'n 25€. niet zo heel erg veel vond ik dat. maar ik heb de site nu niet direct bij hande. ik zal er eens naar zoeken!
Wij kochten het kostuumpje van ons zoontj bij humpiedump.nl Zij hebben een winkel in spijkernisse(NL). Zeker de moeite waard! 'k Heb natuurlijk niet tussen de kleding voor meisjes geneusd, maar de dingen die ik er zo zag hangen zagen er schitterend uit! Zeker de moeite waard!Groetjes evy96 dagen getrouwd
Hey Wij gaan voor in de kerstvakantie een afspraak maken bij Le Chapeau in Antwerpen. Ze hebben daar blijkbaar ook kleedjes voor bruidsmeisjes en echt prinsesachtig :) Hoeveel de prijs daar ligt heb ik geen flauw idee. Dat wordt afwachten.Groetjes, Laura11 juli 2009
Hey,de communiecollectie komt in januari uit. Ik had vorig jaar een mooi kleedje gezien voor mijn dochter van Gymp en dat kostte 100 euro.Wij trouwen in mei en gaan dus in januari naar de winkel. De verkoopsters kunnen dan wel goed helpen om te bekijken welke maat je best koopt.Groetjes