Terug naar overzicht
Hoi!Je kan altijd eens kijken in de reeks van Bongo. Die hebben meestal wel goede prijzen. Wat ik ook leuk vind, is het Carbon-hotel in Genk. Genk klinkt misschien niet zo aantrekkelijk, maar het hotel is hypermodern en design en heeft een uitgebreide wellness-afdeling. Bovendien liggen gezellige stadjes als Hasselt en Maastricht op een steenworp!Als je wat meer wil uitgeven en het keiromantisch wil, is het 'Manoir du Dragon' in Knokke heel leuk. Knokke heeft veel te bieden voor newly weds en de ontvangst in de Manoir is echt uitstekend! Veel plezier!Nathalie
Hallo,Een echte aanrader is Ogygia in Poperinge!wij zijn er geweest vorig jaar in de herfst, prachtig!Doen gewoon,;Marieke18/04/2009honnay@hotmail.com
Het cupido arrangement in Hotel de stokerij in Oudenburg is ook een aanrader. Trouwens ook niet ver van de kust, interessant om mooie fietstochtjes te maken. Gewoon es googlen.
hey,Op weekendesk.com kan je veel leuke dingen vinden. Je geeft zelf aan of je een citytrip, culinair, verwen, ... wil. Heb daar al een paar keer geboekt en dat was altijd dik in orde.Als je echt verwen in de zin van welness wilt zijn de arrangementen van de thermen van Spa zalig en 't is een tof stadje en een mooie streek.Veel plezier!Evelien
Hallo,als je wil genieten van mooie streek om te wandelen en jullie eens lekker laten verwennen is Yolande Buekers in Wellen misschien een optie... Mooi gelegen en zalig relaxen,groetjes
Heylaba,Bij Yolande Buekers in Wellen en in Radisson SAS Spa ben ik zelf al geweest en vond ik echt super, maar bvb ook Chaudfontaine, Chateau Limelette zijn zeker aan te raden. Dit vind je in de dichtbij brochures ook terug van Jetair/Thomas Cook en Gallia.Ja kan buiten bongo ook eens een kijkje nemen op www.cadeaubox.com staan ook leuke ideetjes op.xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl