Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwers van omgeving grimbergen

29-6-2005 13:52:51
Hey vroeg mij af of er trouwers van omgeving grimbergen zijn.
Is handig voor contactpersonen uit te wisselen en voor fotolocaties enzo.

Wij wonen in strombeek en trouwen op 27/05/06.
Feestzaal Nossegem.
dadakes

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1297

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik29-6-2005 15:22:44

hey barbara

zelf ben ik van wemmel en mijn toekomstige van koningslo, en vanaf augustus wonen we in grimbergen.
een mooie fotolocatie in grimbergen is misschien wel aan één van de molens? of het prinsenbos, of tangebeekbos, .. ?
laat maar weten of je nog iets moet weten, de meeste van onze contacten zijn wel uit vl-brabant

groetjes!
gaelle

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik29-6-2005 15:27:20

Onze bruidswagens komen van AAAC Limousines in Strombeek. Zeker de moeite waard. Wij trouwen in Ternat binnen juist geteld 3 maand en 1 dag.

Davina

Meld misbruik29-6-2005 16:16:50

Hoi!
Wij wonen in Asse en trouwen op 1/10/05. Onze foto's zullen we waarschijnlijk in centrum Brussel nemen, vermits we daar ons feest geven.

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik29-6-2005 18:02:44

hey,

wij hebben ons trouwvervoer ook al gereld uit kapelle boven antwerpen dus wel redelijk ver maar wouden zijn een oldtimerbusje en dat hebben er niet veel en je moet maar betalen als het meer dan 100 km is, nen aanrader ze.

Voor foto's zou ik graag iets met dieren doen ben een dieren gek maar waar weet ik nog niet.

In welke kerk trouwen jullie?
En gaël woonde vroeger ook in Wemmel. Mijn ouders wonen daar en werk in Wemmel. Waar ga je wonen in strombeek?

dadakes

Nathalie
8-10-2005
 Meld misbruik29-6-2005 18:21:46

Hallo

Mijn vriend en ik trouwen op 8/10/05 en zijn beiden afkomstig uit Meise.

We zijn vooral nog op zoek naar een fotolokatie.
onze feest zal doorgaan in Moorsel en ook de fotograaf is van die omgeving.

groetjes

Nathalie

Nathalie
28-1-2006
 Meld misbruik29-6-2005 19:43:18

Hallo,

We zijn afkomstig van Wolvertem en Sint-Brixius en wonen nu in Kapelle o/d Bos. Wij trouwen op 28/01/06 in het gemeentehuis van Kapelle en in de kerk in Sint-Brixius. De feest gaat door in Buggenhout. Qua fotolocatie weten we het zelf nog niet, we zoeken namelijk ook iets binnen. Sommigen hadden ons de Met in Vilvoorde aangeraden. Eventueel misschien Kinepolis?

Nog veel succes.
groetjes,
Nathalie en Johan

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik29-6-2005 21:22:01

hey ja misschien kinepolis wel leuk idee.
Denk juist als er de periode van je touw ergens een kermis ook altijd leuk he.
In Buggenhout het berkenhof?
Mijn neef is er getrouwd vorige week das wel leuk hoor daar en lekker eten

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik30-6-2005 9:01:35

dag Barbara

ik had hier op het forum gelezen dat je naar Planckendael kan mailen en dat je dan gratis toegang krijgt om foto's te maken op je trouwdag (heb ik gedaan en ik heb ook zo'n brief gekregen).

ik woon in Wemmel in De Ridderlaan, en nu gaan we in Grimbergen op de Brusselse Stwg wonen.

groetjes!
Gaëlle

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik4-7-2005 13:13:39

Hey, Barbara,

Wij trouwen ook op 27/05/2006! De meeste mensen verklaren ons voor gek dat we nu al volop met de voorbereidingen bezig zijn, maar beter te vroeg dan te laat, niet?

Wij zijn afkomstig van Merchtem en zullen trouwen in de St. Gudula Kerk in Hamme (Merchtem).

Blijkbaar zou het kunnen dat we elkaar nog tegenkomen die dag, vermits we ook Planckendael in ons hoofd hadden als lokatie voor de foto's, of de molens in Grimbergen.

Ik wens je alvast veel succes!

Groetjes,
Sofie & Christophe

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik4-7-2005 22:29:50

Amaai Sofie das wel straf,
ja wie weet tot in Planckendael.
Kunnen dan een groepsfoto doen!!!
dadakes
De kerk ligt bij ons nog niet vast.

Kelly
10-6-2006
 Meld misbruik13-7-2005 9:29:46

Hey, mijn vriend en ik wonen nu al twee jaar samen, en op 10/06/06 stappen wij in het huwelijksbootje (kerk Londerzeel). Feestzaal is in Buggenhout. Net zoals velen zijn wij ook op zoek naar een toffe locatie om onze foto's te nemen.
Alle suggesties zijn dus welkom.

Groetjes,
Kelly & Bart

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...