Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Wat denk je van een ervaren DJ die ook nog eens een fotograaf meebrengt om 's avonds foto's te maken van jullie feest ! Alle info : hout1234@hotmail.comVeel succes en tot binnenkort !!!
Hallo,Misschien kan ik jullie wel helpen.Ga even lang op www.djjoeri.com groetenDj Joeri
Ben daar geen vaste dj, maar heb daar wel af en toe een feest te draaien en al gedraaid. Super zaal. DJ kan zijn eigen kwaliteitsvol materiaal meenemen en opbouwen zonder problemen. Zeer vriendelijke service. Indien interesse, check eens www.strobosounds.com
Hoi Nathalie,Ik lees net jou vraag ivm de dj's in het Kolonieën Paleis. Ik ben één van die vaste DJ's en misschien klinkt dit zeer obescheiden maar ik denk niet dat een zaaluitbater een slechte DJ zou aanraden. Indien de muziek slecht is spreken ze binnen 5 jaar nog van: "Weet je nog het feest in zaal X, dat was slecht.". Er zal dus geen enkele zaaluitbater zich in discrediet willen brengen door een slechte DJ aan te raden. Het staat jullie uiteraard ook vrij om alle DJ's die jullie doorgegeven werden even te contacteren. Ik hoop je hiermede een beetje gerust gesteld te hebben.GroetjesGeert Biesemansinfo@discobarbsl.be