Terug naar overzicht
Hey Goele,Welk genre verkies je??Wij nemen 'With or without you' van U2. GroetjesFreyaNog 3 dagen te gaan...
Dag Goeleis er geen nummer die voor jullie beiden iets betekent?Wij zijn nog aan het twijfelen tussen 2 liedjes:- In a little while van U2 (betekent veel voor ons)of- Lost van Anouk (bij dat liedje besef ik hoe graag ik mijn ventje zie, maar vrees dat het iets te commercieel is)GroetjesVanessa
Wel grappig. De keuze die in opmerk zijn dezelfde zoals van ons:Wij zijn nog een keuze aant maken tussen With or Without you van U2 of Lost van Anouk.Mijn vriend is niet zo'n goede danser waardoor ik eerder geneigd ben om het tweede te nemen. Ik zal nog zien.Groetjes
Wij kiezen voor Amazed van Lonestar. Totaal niet gekend en een prachtige tekst. Via www.easyweddings.com.au/music/wedding_music.asp kun je dit nummer beluisteren.groeten,Karen
Hi,Lost van Anouk is inderdaad prachtig en ik heb er ook aan gedacht. Maar dan ben ik de lyrics gaan opzoeken en eigenlijk gaat het over een onbereikbare liefde....dus daarmee vond ik het toch niet zo toepasselijk.Succes aan iedereen met de zoektocht!G.
Hoi Goele,Wij kiezen voor 'hou me vast' van volumia. Hebben we al lang beslist voor we aan trouwen dachten. Vind het prachtig en toch nog een beetje onbekend. Lost van Anouk is inderdaad prachtig maar gaat niet echt over de mooie liefde, hé.Veel succes,Mieke (nog 2 daagjes)
Hoi Goele,Wij zijn ook nog aan het twijfelen (maar we hebben dan ook nog alle tijd). hier is ons lijstje waaruit we kiezen, misschien zit er iets passends voor jou tussen:- Lopen op het water v Marco Borsato en Sita- Spend my lifetime loving you v Marc Anthony- You're still the one v Shania Twain- Only you v The Platters- You're my world v Cilla BlackAl deze liedjes (behalve the platters) hebben een betekenis voor ons of bepaalde herinneringen dus ja... we zien nog wel.Veel succes in ieder geval.groetjes,catherine
hoi wij trouwen binne 24 dagen en hebben gekozen voor t'is the moment van rene froger.groetjes tanja
Wij nemen "I would stay" van Krezip. Niet omdat we het mooiste liedje vinden (er zijn er zoveel) maar toen ik mijn vriend leerde kennen, was hij DJ en ik zaagde elke keer om dit liedje te spelen en hij deed dat ook... tot we een relatie hadden :)GroetjesKelly
Tja, ik weet dat de tekst van Anouk (Lost), misschien niet zo gepast is voor een openingsdans...maar ik denk nu niet dat de mensen echt naar de tekst zitten te luisteren hoor, of het moet een nederlands liedje zijn.Zoals je zegt: ik ben gaan zoeken naar de lyrics... de mensen op je feest gaan dat niet doen he...
Wij hebben gekozen voor 'from this moment on' van Shania Twain. Qua tekst kan het echt niet toepasselijker. Ikzelf luister bij een liedje altijd naar de tekst, en ik denk dat er veel mensen dat doen. "Ons liedje", het liedje waarop we voor het eerst gedanst hebben, is 'Eternal Flame' van The Bangles. Maar da vond ik nie zo geschikt.
Wij hebben gekozen voor 'Come away with me' van Norah Jones. We hebben het afgelopen jaar danslessen gevolgd en er vaak de Engelse Wals op gedanst. Het leek ons dan ook ideaal als openingsdans. Norah Jones behoort gelukkig tot mijn favorieten en ze heeft nog andere mooie liedjes zoals 'Sunrise' dat we in de misviering gebruiken.Groetjes Nathalie
hallokes wij trouwen volgend jaar in september zijn wel 40ers maar hebben het liedje flying without wings gekozen van westlife.lieve gr mirke