Terug naar overzicht
beste, wij gaan op 1 augustus 2009 trouwen en hebben voor passie voor eten gekozen. alleen al het bezoekje dat we daar geweest zijn was heel aangenaam. volgende week gaan we ons eten vast leggen. en het is ook een hele goeie prijs per persoon; veel succes
Wij gaan ook ons feest met Passie voor Eten doen! Heel aangename en professionele mensen. Ook de prijzen zijn zeer aantrekkelijk! groetjes, Caroline
Hey,Geen ervaring met "passie voor eten", maar wel met Siva, ook uit Sinaai. Niets dan lof over Siva!Groetjes,Evelyn
mmm op dit moment staan hier enkel positieve reactie maar over passie voor eten zijn hier ook al vaak negatieve reactie geschreven.geef maar in passie voor eten hier boven in de googlebalk en dan zoeken op deze website dan kan je vorige reactie ook lezen.Ik ben zelf 2 keer naar een feest geweest met hen als traiteur en 2 keer waren we allemaal zwaar teleurgesteld.In het bijzonder de bediening en de gangen wissel koud of tafels halfvergeten.bovendien was het niet enkel op die 2 feesten waar ik was maar heb het ook al van anderen gehoord. Je moet blijkbaar chance hebben bij hen.Wel heek positief ook over Siva wel wat duuder en Bauwmans Haasdonck deze zijn heel goed en schappelijk van prijs plus corecte bediening.Ik hoop dat je er wat aan hebt.Sylvia
Dag Evelien,Kijk eens naar De Feestarchitect uit Lochristi, wij kiezen daarvoor al veel goede reacties over gehoord.SuccesMarieke18/04/2009