Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe aan getuigen vragen ???

5-11-2008 20:50:07
hello,
ik zou heel graag aan mijn dierbaarste vriendin willen vragen of ze mijn getuige wil zijn.. maar ik zou dat op een aparte, originele manier willen doen.
hebben jullie ideeen, tips of verhalen voor me???
groetjes

Yannic
17-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 853

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik5-11-2008 22:14:24

Hello,

Ik heb mijn getuige als volgt gevraagd: ik had een mooie foto van ons beide en heb deze bewerkt door de vraag 'Wil je mijn getuige zijn, enz...' erop te plaatsen en heb hiervan een puzzel laten maken (via internet kan je dit gemakkelijk). Vervolgens heb ik ze dan uitgenodigd op een etentje en haar dit als cadeautje gegeven. We hebben dan lekker zitten puzzelen (want dit was iets dat ze altijd graag deed) tot wanneer alles in elkaar zat (duurde niet zolang hoor). Zelf vond ze het super, niet alleen de vraag maar ook de puzzel :)

Groetjes

Ellen

Yannic
17-10-2009
 Meld misbruik11-11-2008 17:09:33

hoi ellen
bedankt voor je idee!
maar ik heb iets gelijkaardigs gedaan toen ik haar vroeg of ze meter wilde worden van mijn 2de dochter ;)

groetjes

Dominique
12-9-2009
 Meld misbruik28-11-2008 14:04:25

Ik heb mijn getuige gevraagd door grote kader te kopen (in de Expo) met verschillende kadertjes erin zodat er in elk kadertje 1 woord in kon "WIL" "JIJ" "MIJN" "GETUIGE" "ZIJN?" en in het laatste kadertje een foto van ons 2! Ze vond het super!! Mijn verloofde heeft z'n schoonbroer gevraagd, met behulp van zijn petekindje , een body'tje laten maken met de woorden; "Papa, wil jij getuige zijn van m'n peter?" Hij wist niet waar hij het had!! Super leuk eigenlijk!!

Yannic
17-10-2009
 Meld misbruik28-11-2008 16:09:08

och wat leuk dominique !!!

ik ga het nu morgen vragen..
ik heb van haar een map gekregen waar ik al mijn ideeen en inspiratiemateriaal in kan verwerken. er zit daarbij een kopje getuigen en ceremoniemeester. ik heb er vanalles bij geplakt en heb erbij geschreven elke, wil jij daarom mijn getuigen zijn. morgen ga ik ze mijn map dan tonen en op het moment dat ze aan dat kopje komt zal ze de vraag lezen.. ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren....

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...