Terug naar overzicht
Hey,Wij zullen maandag normaal gezien naar de pastoor gaan (heb wel een afspraak, maar dacht dat ik verlof had maandag, maar blijkbaar niet, dus moet dat nog vragen aan mijne baas ;-))Waar trouwen jullie?groetjes,Debby8-8-2009
hoi hoi wij trouwen Lissewege en jullie ? gr Stefanie
hey,Wij in Antwerpen.. :-)groetjes,Debby
hoi das we verder e... Hoeveel moeten jullie betalen voor de mis ? xxx stefanie
hey ,wij moete 13 december de naar de pastoor gaan vo de ondertrouw , maar wat voor vrage stellen ze dan ?grtjes9mei2009
ondertrouw??? bij ons vroeg hij naam en adres naam van ouders, hij moest ook weten waar en wanneer we gedoopt waren en waar onze ouders woonden op dat moment, hij moest ook weten waar we gevormd waren . En dan stelde hij een paar vragen, de ondervraging van in de mis: zijn jullie uit vrije wil gekomen...Zo van die dingen.En dan heeft hij nog geantwoord op onze vragen. na een halfuur waren we weer buiten xxxx
Hoi, Wij zijn maandag naar de pastoor geweest :-) En ook wij hebben die vragen allemaal gekregen. We hebben niet alleen die vragen gekregen (zo van uit vrije wil en trouw blijven enzo) maar ook moeten ondertekenen :-D Ja, nu kan mijn ventje nie meer terug! :-pGroetjes, Sarah30mei2009
idd moeten tekenen ook nu ist voor echt ik heb beetje moeten huilen van geluk en dan hebben we thuis een flesje gekraakt xxxx
hey Stephanie,Wij betalen voor onze mis 200 euro...maar denk dat dat overal zo wel zal zijn!Is wel niet goedkoop vind ik, maar ja wat is er wel tegenwoordig goedkoop!xxx
bij ons is het 244 ...
oei is nog duurder!!!x
zeg wel!, maar he tis gelukkig een vriendelijke pastoor nu nog hopen dat osn misboekje ok zal zijn e voor hem!! xxxx