Terug naar overzicht
Ik denk wel dat trouwschoenen elk seizoen nieuwe schoentjes uitbrengen.. Ik denk in de zomer misschien meer sandaaltjes.. Waar je wel naar kan kijken zijn gewone collecties.. In de zomer zijn er duidelijk veel witte, ivoren schoentjes.. Dat ga ik doen, ik wacht tot in januari-februari voor mijn schoentjes, dan kan ik kijken naar wat budgetvriendelijke schoentjes.. Bvb voor communies enzo zijn er veel schoenen.GroetjesEllen
Toen ik voor mijn trouwschoenen ging kijken heb ik die vraag aan de verkoopster gevraagd. Er komt inderdaad elke keer een nieuwe collectie, maar eigenlijk zijn de verschillen tussen de collecties te verwaarlozen. Het gaat dan meestal om een strikje hier of een frutsje daar, maar de modellen blijven grotendeels hetzelfde. Ik heb in elk geval niet gewacht om mijn schoenen te kopen. Ik heb ze gezien, gepast en gekocht :-) Het gevoel met die schoenen zat gewoon goed. En zeker voor iemand met ene grote maat zoals ik is dat belangrijk. Daarom dat ik dus niet gewacht heb.Succes!!Sarah30 mei 2009