TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
6-11-2008 15:07:57
Hallo Sara, indien je eerder stijlvolle live-muziek in gedachten zou hebben mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Ik ben professioneel violiste en speel dan met piano of andere strijkers bijv. Ierse folk of licht klassiek terwijl de mensen tafelen. Mvg, Sanderijn
|
|
Katrien
22-8-2009
|
|
|
stephanie
23-8-2008
|
7-11-2008 11:11:02
Dag Sara
Wij hebben ook live muziek gehad tijdens het avondfeest. Eigenlijk was het meer een verrassing voor mijn echtgenoot omdat hij helemaal weg is van de zangeres maar we hebben van iedereen ongeloofelijk toffe reacties gehad. Iedereen was enorm onder de indruk. Het maakt ook niet uit welk repertoire je verkiest, ze spelen zowel klassiek, ambi,..
http://users.telenet.be/christophe-liesje/links.html
Groetjes een ex-bruidje
|
|
Christof
|
7-11-2008 20:23:55
Hallo Sara,
Wij zijn een coverband!! Kijk maar eens op onze website www.openaccessband.com !!
In samenspraak met de "klant" bepalen wij ons repertoire, zo zijn het altijd jouw liedjes die we spelen!!
Groeten en misschien tot binnenkort!!
Open Access Band
|
|
els
28-6-2008
|
8-11-2008 18:07:36
Hey, Wij hadden ook een liveband op ons trouwfeest, nl "Wolfgang" en het was super! We hebben ontzettend goede reacties gekregen en het gaf een geweldige sfeer. Ik weet natuurlijk je budget niet, maar ik vond de prijs/kwaliteit zeer goed. Je moet wel zelf voor podium zorgen enz... Zorg dat je zeker bent dat dit kan in de feestzaal waar je trouwt hé. Veel succes en groetjes Els
|
|
Christof
|
9-11-2008 11:28:05
Hallo Sara,
Even bij vermelden dat wij, de Open Access Band, op aanvraag zelf voor onze geluidsinstallatie kunnen zorgen en voor een geluidstechnicus. Toch wel handig als je band en geluid in 1 pakket kunt boeken!
Groeten,
Christof - Open Access Band - www.openaccessband.com
|
|
dominique
7-5-2010
|
12-11-2008 16:11:22
Hoi,
www.d-base.be , ze zijn echt super goed en ik denk dat ze ook wel huwelijkfeesten doen! Mijn aangetrouwde neef is de 'leadzanger' maar het zijn eigenlijk allemaal zangers aangezien het een bandje is à la voicemail... Echt een aanrader hoor!
|
|
Ilse
|
18-11-2008 11:27:37
Dag Sara,
Misschien kan Yune jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
lizeth
|
6-12-2008 23:55:30
Misschien is Lost Tracks een optie voor uw feest. U kunt Lost Tracks zien en beluisteren op www.losttracks.be
Veel succes met uw zoektocht!
|
|
Tom
|
28-12-2008 10:58:55
Dag Sara
Neem zeker eens een kijkje op www.smashdance.be .
Contacteer me gerust voor meer info! Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
roan
|
|
|
Geert
|
|
|
Hannah
1-3-2010
|
19-2-2009 13:21:15
Ik heb smashdance al bezig gezien en ze zijn zeer goed!
|
|
Jules
|
2-5-2009 17:56:40
Misschien is Rose, The Band een goede suggestie ? Zij brengen eigentijdse covers engels, frans en nederlands). www.rose-music.biz
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|