Terug naar overzicht
HoiKan ik bevestigen. Twee jaar terug zijn we daar naar een huwelijksfeest geweest van vrienden en inderdaad, alles was perfect in orde. Een aanrader! (en ik ook heb er geen enkel voordeel bij om reclame te maken voor deze feestzaal :-))Groetjes
Waren jullie tevreden over de Dj van de zaal of hebben jullie andere DJ genomen?
We hebben de DJ van de zaal genomen. Wij waren heel tevreden van hem. De mensen van de feestzaal en de DJ zijn goed op elkaar ingespeeld. En voor/bij het opdienen van eten en drinken is er een tof verrassend effect. Ik ga u dat best nog niet vertellen want anders is het geen verrassing meer. In het begin op de dansvloer moet ik wel zeggen dat hij beter wat meer populaire hits had gedraaid. Als de dansvloer vol stond, draaide hij kort daarop een liedje dat niet zo goed dansbaar was, waardoor heel wat volk ging zitten. Maar wij hebben hem dit dan gaan zeggen en alles was in orde voor de rest van de nacht. Er is heel veel gedanst geweest en goed ambiance tot in de vroege uurtjes. Moest ik opnieuw voor de keuze staan, zou ik opnieuw hem kiezen. Natuurlijk, nu moeten jullie wel nog kiezen.