Terug naar overzicht
Ik weet niet of je broers hebt, misschien de 2de dans met je broer of eventueel schoonbroer
Mijn vader is ook overleden en heb tot het laatste moment getwijfeld wat ik zou doen (lees: tot de tweede dans al begonnen was)Net voor de openingsdans besloot ik om hem met mijn broer te dansen, maar dat was buiten zijn verloofde gerekend (moest ik het op voorhand maar geregeld hebben he), en toen ben ik mijn peter gaan halen.En eigenlijk is me dat nog goed bevallen. Je peter is er normaal ook voor moeilijke momenten, en dit was een mooi moment. ik hoop dat daar ook foto's van zijn.En anders zeker iemand zoeken waar je je goed bij voelt... het is zo al moeilijk genoegGroetjesheidi13/09/2008
Hey,ik heb geen contact met mijn pa, dus hij zal niet aanwezig zijn op mijn trouw. Mijn ma 'geeft mij weg', gedurende de dag en 's avonds laten we na onze openingsdans het feest beginnen. We hebben dus geen tweede dans.Groetjes
HoiMijn vader is er ook niet meer bij en mijn ma kan niet dansen omwille van haar gezondheid dus hebben we er voor gekozen om geen tweede dans te doen.Ik denk dat we na de openingsdans er direct gaan invliegen.Groetjes
Ook mijn vader is overleden, en heb er ook al over gedacht... Waarschijnlijk wordt het mijn schoonbroer, maar vind dat je gewoon iemand moet nemen waar je je goed bij voelt, en waarvan je weet dat je vader zou vinden dat hij zijn plaats mag innemen!
Bedankt voor jullie berichtjes, ik word er emo van. ValerieZal misschien met 1 dans lukken en dan een goei lap opgeven.
Ook mijn vader is overleden én eveneens de vader van mijn vriend... Beiden op jonge leeftijd dus. Over de dansen heb ik nog niet nagedacht, ik denk dat we het alleen zullen houden op één openingsdans. Voorlopig gaat mijn moeder mij "weg geven" en zal mijn vriend met zijn moeder gaan. Als we de kerk buiten komen gaan we de twee moeders samen zetten. Ze voelden zich daar zelf het beste bij. Het is al moeilijk genoeg zo. Doen jullie iets rond jullie vader in de mis? Ik dacht een kleine verwijzing op te nemen achteraan ons boekje bij de bedankingen.
Dag Valerie,Ook mijn vader is overleden. Ik heb me die vraag over de 2de dans ook al gesteld en ben er nog niet uit. Ik denk dat we geen tweede dans gaan doen, hoewel ik dacht om gewoon met mijn schoonvader te dansen. Maar mijn moeder is niet zo goed te been en ik denk eraan om niet te vermenigvuldigen zoals Veronique ook al postte. Ik vraag me ook af wie ik zal vragen om me weg te geven in de kerk. Dat gaat nog een erg moeilijk moment worden. Heel veel sterkte meiden
Wij hadden ook besloten van geen tweede dans te doen (uiteindelijk ben je dat niet "verplicht" he, ben er zeker van dat de mensen dat wel begrijpen). We zijn er direct ingevlogen.. Resultaat: superdansfeest!!! Zelfs mensen waarvan we dachten dat ze nooit zouden dansen hebben gedanst! En dat komt gewoon omdat ze niet zijn gaan "lopen" bij de slows (vermenigvuldiginsdans)..GroetjesIlka
Mijn vader is ook overleden en ik ga de kerk alleen binnen zonder dat er mij iemand begeleidt, dit doe ik uit respect voor mijn vader omdat ik weet dat hij supertrots en fier zou geweest zijn om mij naar altaar te brengen en nu dit niet meer mogelijk is kies ik ookniemand anders (weet wel dat mij moeder hier niet tevreden mee zal zijn want ze is al meer dan 20jaar hertrouwd en ze zal willen dat het haar man is maar NEE!)Voor de 2de dans weet ik het nog niet zo goed, misschien dat we dan de getuigen vragen?
Kris&ik trouwen enkel voor de wet en we gaan samen 't stadhuis binnen en buiten, we geven wel een alternatieve plechtigheid en daar wou ik wel even naar mijn papa verwijzen, met een gedicht misschien, ik weet het nog niet. En voor het feest zullen we het bij 1 dans houden.Valerie
Mijn papa is ook overleden. Voor mij is het heel moeilijk, omdat ik ook twijfel wie me naar voor moet brengen. daar zit ik nog enorm mee te twijfelen. Maar voor de dans, na openingsdans dans ik met de papa van m'n verloofde, en hij met m'n mama, erna dans ik met de getuige van m'n verloofde en hij met mijn getuige... Het is ook niet echt zoals het moet, en dit is nog maar een idee'tje (Want de mama van m'n verloofde kan niet mee dansen, en dat vinden we wel erg)Het zou leuker zijn moest je er niet over nadenken... :( Probeer er van te genieten! En weet dat hij super fier op je zou zijn!! Groetjes