Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum kiezen

6-11-2008 19:16:42
hallo,

ik ben pas ten huwelijk gevraagd en zijn samen aan het mijmeren over een datum.
Het is bijna zeker dat het 13 juni wordt, dan wordt onze dochter 2 jaar. lijkt dit een goed idee of is het wat riskant om twee belangrijke gebeurtenissen samen te laten vallen.

groetjes,

bruid in spe

lies
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 341

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-11-2008 20:01:30

Ik probeer altijd om belangrijke gebeurtenissen te spreiden. Zo kan je helemaal op 1 ding geconcentreerd zijn. Ik bedoel: nu is dat leuk trouwen en verjaardag vieren maar misschien is dit al wat minder over een jaar of 10. BV. Dan ga je je huwelijksverjaardag misschien liever met z'n 2 vieren. Een romantisch weekendje weg ofzo. Dan zit jullie dochter daar triestig te zien op haar verjaardag. Zij zal dan ook graag in de belangstelling staan. Het is nu misschien wat raar uitgelegd maar begrijpt ge het een beetje?
Carolina

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2008 4:28:42

Ik denk dat het ook wat moeilijk is omdat je soms het gevoel gaat hebben dat je gaat moeten kiezen tussen wat juist te vieren.
Natuurlijk als je dochter ouder is dan valt haar verjaardag altijd midden in de examens en wordt het toch later gevierd, tenzij het in een weekend valt.
Ik kan ervan meespreken, ik ben ook geboren op de 13dejuni.
Persoonlijk zou ik het niet doen op dezelfde dag.

Groetjes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2008 15:33:03

hey Lies

Ik ben altijd al een voorstander geweest om feesten van elkaar te scheiden.
Er is niets leukers als een dag te linken aan een gebeurtenis.
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn ouders trouwden op mijn verjaardag.
Uw verjaardag verdwijnt dan precies in het niets...
Dat is hetzelfde als geboren worden op kerstmis of nieuwjaar... Allé een beetje toch.
Maar goed je moet zelf aanvoelen wat het beste is. HEt feit dat je uzelf de vraag stelt is misschien een reden om het niet te doen?
Er zijn veel mensen die trouwen op zijn of haar verjaardag of op die van hun kinderen, dus ongebruikelijk is het niet, maar ik begrijp er de meerwaarde niet van, integendeel zelf...
Doe wat jullie graag doen!
Elke mens is anders hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...