Terug naar overzicht
Ik probeer altijd om belangrijke gebeurtenissen te spreiden. Zo kan je helemaal op 1 ding geconcentreerd zijn. Ik bedoel: nu is dat leuk trouwen en verjaardag vieren maar misschien is dit al wat minder over een jaar of 10. BV. Dan ga je je huwelijksverjaardag misschien liever met z'n 2 vieren. Een romantisch weekendje weg ofzo. Dan zit jullie dochter daar triestig te zien op haar verjaardag. Zij zal dan ook graag in de belangstelling staan. Het is nu misschien wat raar uitgelegd maar begrijpt ge het een beetje? Carolina
Ik denk dat het ook wat moeilijk is omdat je soms het gevoel gaat hebben dat je gaat moeten kiezen tussen wat juist te vieren.Natuurlijk als je dochter ouder is dan valt haar verjaardag altijd midden in de examens en wordt het toch later gevierd, tenzij het in een weekend valt.Ik kan ervan meespreken, ik ben ook geboren op de 13dejuni.Persoonlijk zou ik het niet doen op dezelfde dag.Groetjes
hey LiesIk ben altijd al een voorstander geweest om feesten van elkaar te scheiden.Er is niets leukers als een dag te linken aan een gebeurtenis.Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn ouders trouwden op mijn verjaardag.Uw verjaardag verdwijnt dan precies in het niets...Dat is hetzelfde als geboren worden op kerstmis of nieuwjaar... Allé een beetje toch.Maar goed je moet zelf aanvoelen wat het beste is. HEt feit dat je uzelf de vraag stelt is misschien een reden om het niet te doen?Er zijn veel mensen die trouwen op zijn of haar verjaardag of op die van hun kinderen, dus ongebruikelijk is het niet, maar ik begrijp er de meerwaarde niet van, integendeel zelf... Doe wat jullie graag doen! Elke mens is anders hé