Terug naar overzicht
hoi hoi ik heb op de beurs in brugge een standje gezien van kunstbloemen (zijdebloemen) en ik moest er echt aankomen om te zien dat ze niet echt waren. Het waren ook hele mooie, en naar het schijnt goedkoper dan een gewoon boeket...? Ik ga ook kiezen voor een boeket in zijde: je kunt het nadien zonder probleem houden en het verkleurt ook niet en plusplunt het kan geen vlekken maken op je jurk! gr Stefanie 25/09/09
Het bestaat zeker en vast en je merkt amper of niet (hangt af van de kwaliteit en desgevolg ook van de prijs) dat het niet echt is.Ze zijn volgens mij ook minder zwaar.Al kies ik zelf wel voor echte bloemen.
sorry, ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel zelf een vraagje:waar kan je zo'n zijden boeketjes kopen? in een gewone bloemenwinkel? Dat lijkt me toch inderdaad wel voordelen te hebben!
Ik koos voor kunstbloemen. Niemand zag dat het nep was! Voor mijn (prachtig) boeket+6corsages met magneten betaalde ik nog geen 70 euro! Mijn boeket staat nu te schitteren op de kast!Ik kocht hij bij De Hofstede, vrijheid 4, 2370 Arendonk. Zeker een aanrader! Let wel, enkel open op donderdag, vrijdag en zaterdag, gesloten op de middag.Groetjes Evy98 dagen getrouwd
Ik ga zeker eens in Arendonk kijken. Dit is niet zo ver van ons. (wij zijn van Lille) Bedankt.
Mijn schoonzus had ook kunstbloemen voor haar bruidsboeket. Ze heeft die gekocht op de markt in Beringen en dat waren een soort van siliconen bloemen. Ik moest er ook eerst aankomen om te beseffen dat het geen echte waren. Zij heeft het boeket wel zelf gemaakt. Het waren oranje calla's. Ik kan er altijd eens een foto van doorsturen.