Terug naar overzicht
Wij hadden:9 million bycicles van katie meluaniet zo bekend voor openingsdans, maar wel mooi...
Wij hebben gekozen voor 'Ik heb je lief' van Paul DeLeeuw.Groetjes.
Wij hadden "voor altijd" van Rolf Koster.Is van studio 100.
de 'openingsdansen 2'-cd is uit in de winkels. Mss vind je daarop je goesting???
Hallo,Wij trouwen in april en er is geen enkele twijfel: "Into my Arms" van Nick Cave. Veerle
Wij zijn er ook nog niet uit. Ik heb al wel een hele lijst maar we hebben hier een verschillend gedacht over. 1 nummer vonden we beide leuk maar is moeilijk om op te dansen. Hier een deel van mijn lijst:Because the night van Patti SmithIt is you van Dana Glover (shrek 1)My baby you van Marc AnthonyBeautiful in my eyes van Joshua KadisonHere and now van Luther VandrossI belong to you van Barbara DexI belong to you van Eros amazotti en AnastaciaSway van Dean Martin of The PussycatdollsI need you van The ScabsEndless love van Diana Ross en Lionel RichieDit zijn er al wat hé. Op you tube vind je vanalles. veel succes ermee.Carolina
Aangezien mijn toekomstige choreograaf is van beroep zal onze openingsdans een mix worden van vanalles.. We starten rustig met Natur Boy van Celine Dion en daarna gaan we over van één stijl naar de andere... Dus totaal niets traditioneels waaraan iedereen zich waarschijnlijk verwacht ! Veel repeteren maar zal wel leuk worden !