Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen ava

6-11-2008 21:28:36
Hallo,
Wie heeft er nog zijn uitnodigingen gekozen bij Ava? Hoe gaat dit juist in zijn werk? Moet je daar ter plekke kiezen of mag je de boeken mee naar huis nemen?

bedankt!

Caroline
11-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 524

anne-marie
7-8-2009
 Meld misbruik6-11-2008 21:34:08

hallo,
wij hebben ook deze week gaan kijken bij ava voor kaartjes en je mag de boeken niet mee naar huis nemen.dus mijn toekomstige vond dat maar niks dat je daar ter plaatse je keuze moet maken.

groetjes

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik6-11-2008 22:21:34

hoi
wij hebben de boeken wel mogen meenemen naar huis, het moest om 10 voor 6 savonds opgehaald worden en smorgens teruggebracht worden voor 10u. dit was bij ava op de bredabaan Merksem/brasschaat, weet niet wat het juist is daar. Aan Afrit Kleine Bareel.

Je kiest dan je kaart en enveloppe als het een niet standaard enveloppe is, je kiest je tekst en je geeft dit zo door bij AVA, dat was de uitleg die ik kreeg, ze berekennen ook meteen de kostprijs.

wij zijn aan het twijfelen of we daar gaan of bij Carta Rosa in Brasschaat. Zij hebben meer exclusieve kaarten.

groetjes

Kim
8-5-2009
 Meld misbruik7-11-2008 8:06:56

hallo

ik werk bij ava. Heb zelf mijn kaartjes daar niet gekocht :p maar wel het papier want ik maak men kaartjes zelf. De boeken mag je meenemen naar huis. 10 min voor sluitingstijd en dan de dag erna terug brengen wanneer we terug opengaan. Tis dan eigenlijk best om de boeken te komen halen de zaterdagavond. Dan heb je de hele zondag e. We vragen wel €12.5 waarborg. Wat eigenlijk een beetje normaal is e. Anders zit de kans erin dat we onze boeken niet meer terug zien. Bij ons drukken we wel niet zelf. We werken wel samen met een drukker. Sommige winkels doen dit wel.

Hopelijk heb ik je wat geholpen
groetjes
kim
xxx

Veerle
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2008 10:29:36

Wij zijn eerst bij Ava gaan kijken in de boeken, en ons is opgevallen dat dat dezelfde kaartjes zijn die je op internet vindt, maar dan wel nog iets duurder. Wij hebben daar een ontwerpje gevonden en dan via kaartjesdrukken.nl besteld. Die zijn ondertussen toegekomen en dat is super goed meegevallen. Gaat ook heel gemakkelijk: zodra je akkoord gaat met het ontwerp dat zij doorsturen, en je betaalt, ontvang je ze.

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik7-11-2008 18:03:45

Al eens gekeken op de site van vistaprint?
Ik heb daar al 'teen en 'tander besteld en ga daar mijn uitnodigingen laten maken met een foto van ons tweetjes.
Grtjes.

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik12-11-2008 16:31:13

Oei, wij mochten de boeken (max 2) van Ava wel mee naar huis nemen, het was 5euro waarbordg per boek en we mochten ze een GANSE WEEK houden! Lekker praktisch om rustig alles te bekijken en anderen ook om hun mening te vragen. het was de Ava in Sint-Truiden.

Groetjes Evelien
08/08/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info