Terug naar overzicht
hallo,wij hebben ook deze week gaan kijken bij ava voor kaartjes en je mag de boeken niet mee naar huis nemen.dus mijn toekomstige vond dat maar niks dat je daar ter plaatse je keuze moet maken.groetjes
hoiwij hebben de boeken wel mogen meenemen naar huis, het moest om 10 voor 6 savonds opgehaald worden en smorgens teruggebracht worden voor 10u. dit was bij ava op de bredabaan Merksem/brasschaat, weet niet wat het juist is daar. Aan Afrit Kleine Bareel.Je kiest dan je kaart en enveloppe als het een niet standaard enveloppe is, je kiest je tekst en je geeft dit zo door bij AVA, dat was de uitleg die ik kreeg, ze berekennen ook meteen de kostprijs.wij zijn aan het twijfelen of we daar gaan of bij Carta Rosa in Brasschaat. Zij hebben meer exclusieve kaarten.groetjes
halloik werk bij ava. Heb zelf mijn kaartjes daar niet gekocht :p maar wel het papier want ik maak men kaartjes zelf. De boeken mag je meenemen naar huis. 10 min voor sluitingstijd en dan de dag erna terug brengen wanneer we terug opengaan. Tis dan eigenlijk best om de boeken te komen halen de zaterdagavond. Dan heb je de hele zondag e. We vragen wel €12.5 waarborg. Wat eigenlijk een beetje normaal is e. Anders zit de kans erin dat we onze boeken niet meer terug zien. Bij ons drukken we wel niet zelf. We werken wel samen met een drukker. Sommige winkels doen dit wel.Hopelijk heb ik je wat geholpengroetjeskimxxx
Wij zijn eerst bij Ava gaan kijken in de boeken, en ons is opgevallen dat dat dezelfde kaartjes zijn die je op internet vindt, maar dan wel nog iets duurder. Wij hebben daar een ontwerpje gevonden en dan via kaartjesdrukken.nl besteld. Die zijn ondertussen toegekomen en dat is super goed meegevallen. Gaat ook heel gemakkelijk: zodra je akkoord gaat met het ontwerp dat zij doorsturen, en je betaalt, ontvang je ze.
Al eens gekeken op de site van vistaprint?Ik heb daar al 'teen en 'tander besteld en ga daar mijn uitnodigingen laten maken met een foto van ons tweetjes.Grtjes.
Oei, wij mochten de boeken (max 2) van Ava wel mee naar huis nemen, het was 5euro waarbordg per boek en we mochten ze een GANSE WEEK houden! Lekker praktisch om rustig alles te bekijken en anderen ook om hun mening te vragen. het was de Ava in Sint-Truiden. Groetjes Evelien08/08/2009