Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon

7-11-2008 13:09:33
hallo,
wie van jullie is op huwelijksreis geweest naar cyprus?
Wij denken om naar paphos te gaan.
In welk hotel zaten jullie?
Positieve en negatieve ervaringen of tips zijn welkom

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 409

Mikke

Meld misbruik7-11-2008 14:21:04

Ik ben enkele jaren geleden, toen nog met mijn ouders naar Cyprus geweest. Het was echt de moeite. Wel midden zomer en erg warm. Wij zaten toen in het Four Seasons hotel, een van de hotels die in de pegase de meeste korting geeft voor huwelijksreizen. Het hotel was subliem.

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik7-11-2008 14:45:58

hey,

Een huwelijksreis naar Paphos is inderdaad de moeite. Wij zijn er vorig jaar geweest gewoon op vakantie, niet voor huwelijksreis.

Voor hotel zou ik niet twijfelen, Paphos Amathus Beach, echt subliem!!
Ze geven ook korting voor honeymoon.
Elke avond komen ze je bed opleggen, een chocolaatje op je kussen, pantoffeltjes naast je bed,...

De ligging van het hotel is ook goed, dicht bij winkeltjes en restaurantjes.
Een aanrader!!

Groetjes,

Katleen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-11-2008 14:49:08

paphos amathus is idd een goed hotel. al vond ik het voor een huwelijksreis misschien wat te druk. (wij waren er in juli als 2e huwelijksreis.. zijn getrouwd op bali)
onze voorkeur ging ook naar die four seasons, maar in de restaurants mogen daar geen kinderen onder de 5 jaar binnen. (ons zoontje is 2)

ik vond het in juli veel te warm, zo'n 40 graden,waardoor wij niet veel gezien hebben.

het stadje paphos vond ik niet zo bijzonder

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik7-11-2008 14:52:31

Hallo, ik ben een aantal jaar geleden ook naar cyprus geweest, in hitel The Annabel in Paphos, uitstekend hotel, zeer goede service, mooie kamers, echt de moeite waard.

Succes

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2008 16:14:01

Hey Nathalie,

The Anassa is één van World's most beautifull hotels. Dus dat spreekt al voor zich hé.
Ook de Amathus Beach & de Four seasons zijn supermooi en staan bovendien in de Pegase brochure.
De Anassa geeft geen honeymoon voorwaarden, de Paphos Amathus wél (25% korting op het verblijf van de bruid) en de Four Seasons geeft 40% op het verblijf van de bruid in logies en ontbijt, dus eventueel half of vol pension dien je volledig te betalen.
Niet slecht hé?

Als je nog meer informatie nodig hebt mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.com

xxx
Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Tamara

Meld misbruik8-11-2008 12:07:30

Wij zijn deze zomer ook in de Paphos Amathus Beach op huwelijksreis geweest en het was in 1 woord gewéldig!!!!
Ze geven trouwens veel kortingen en voordelen voor honeymooners.
Het stadje zelf vond ik heel gezellig en je hebt er ontelbare restaurantjes. Cyprus is echt een prachtig eiland!
Natuurlijk is het er ook super warm, toen wij er waren temperaturen van rond de 44°, maar je moet er tegen kunnen hé. Voor was dat niet zo'n probleem ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...