Terug naar overzicht
Beste Wendy,Op http://prikbord.borsato.nl/prikbord/viewtopic.php?t=310... vond ik iemand die net dezelfde vraag heeft, met een reactie erbij. Haar mailadres staat er bij. Misschien eens horen? Tabs en chords vind je genoeg via het net, maar partituren moet je meestal kopen. Als ik nog iets vind, dan plaats ik nog een bericht.Marianne
@MarianneDag Marianne, ik heb die site ook gevonden en heb haar ook een email gestuurd, doch tot op heden zonder resultaat. ik ken helemaal niets van muziek dus ... wat zijn Tabs en chords???dat ik het partituur zou moeten kopen vind ik niet zo erg, als het aan een schappelijke prijs is natuurlijk. alvast bedankt voor je reactie!Wendy
Haai,Tabs en chords zijn eigenlijk de tablature en de akkoorden voor gitaar, dus geen notenbalken. Een koor gaat daar dus inderdaad niks mee zijn. De meeste partituren zijn in de winkel echter in boeken te koop, vandaar dat de prijzen kunnen oplopen.Veel succes nog, als ik nog iets tegenkom laat ik onmiddellijk iets weten.groetjes