Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in de winter????

7-11-2008 15:54:43
Hallo, graag had ik enkele toffe bestemmingen geweten voor onze huwelijksreis midden februari. Ik denk dat bvb. Spanje te koud is, ofwel moeten we een citytrip doen. Egypte schijnt al warm te zijn in die periode, maar dat spreekt me niet echt aan. Wij kunnen wel maar maximum een weekje weg dus echt verre bestemmingen komen niet in aanmerking... Hebben jullie ideetjes??? groetjes!! 14/02/09

Sofie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 423

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2008 16:08:30

Hey Sofie,

In februari zijn inderdaad vooral de verdere bestemmingen zonzeker.
Andere zonzeker bestemmingen dichterbij zijn inderdaad Egypte en Marokko.
Gran Canaria & Tenerife zijn normaal ook goed in die periode.

Wat ook 'maar' 6 uur vliegen is, is Dubai...
De Emiraten zijn ook héél mooi (Dubai en Oman).

Enfin, hopelijk heb ik je al een klein beetje geïnspireerd

xxx
Cindy
travelangelke@yahoo.com (voor als je nog vragen hebt)
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

eva
26-10-2008
 Meld misbruik7-11-2008 17:20:59

Waarom wil je persé naar de zon? Draai het winterseizoen in je voordeel om en ga naar een plaats waar je 'sneeuwgarantie' hebt ipv zongarantie! Een citytrip naar een stad iets meer naar het noorden lijkt mij alvast leuk. Of iets meer in de natuur in Zweden of zo met skie¨en, sneeuwhondentochten, binnen gezellig rond een open haard, ...

Maar goed, dat is maar mijn mening. Wij gaan dan ook in februari op huwelijksreis naar het meest noordelijke hotel ter wereld!

groetjes,
eva

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik12-11-2008 10:19:15

Wij vertrekken half feB; naar bali. Wel regenseizoen maar zou naar het schijnt niet storen, én wel veel zon te zien dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums