Terug naar overzicht
Hey Sofie,In februari zijn inderdaad vooral de verdere bestemmingen zonzeker.Andere zonzeker bestemmingen dichterbij zijn inderdaad Egypte en Marokko.Gran Canaria & Tenerife zijn normaal ook goed in die periode.Wat ook 'maar' 6 uur vliegen is, is Dubai...De Emiraten zijn ook héél mooi (Dubai en Oman).Enfin, hopelijk heb ik je al een klein beetje geïnspireerdxxxCindytravelangelke@yahoo.com (voor als je nog vragen hebt)www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Waarom wil je persé naar de zon? Draai het winterseizoen in je voordeel om en ga naar een plaats waar je 'sneeuwgarantie' hebt ipv zongarantie! Een citytrip naar een stad iets meer naar het noorden lijkt mij alvast leuk. Of iets meer in de natuur in Zweden of zo met skie¨en, sneeuwhondentochten, binnen gezellig rond een open haard, ...Maar goed, dat is maar mijn mening. Wij gaan dan ook in februari op huwelijksreis naar het meest noordelijke hotel ter wereld! groetjes, eva
Wij vertrekken half feB; naar bali. Wel regenseizoen maar zou naar het schijnt niet storen, én wel veel zon te zien dan!