Terug naar overzicht
Mijn zus is daar 10 jaar geleden getrouwd, toen was dat goed. Ik trouw volgend jaar en hebben de prijzen via e-mail gekregen, wij kozen uiteindelijk voor Hof ter Nering in Beersel en zijn niet gaan kijken in Kattebroek.Valerie.
wij trouwen daar 19 december...tot hier toe is het contact goed verlopen...voor de rest is het nog een klein 2 maand afwachten groetjes
Hallo Jelke,Wij zijn daar op 25 juli getrouwd en het was fantastisch. Het eten was heerlijk, iedereen heeft meer als genoeg gegeten en gedronken. Het dessert was heel lekker. De dj heeft het ook super gedaan. Het personeel is heel vriendelijk. ik moet zeggen wij hebben een heerlijke huwelijksavond gehad. Een echte aanrader !!!groetjesvirginie
heb er al 2 feesten meegemaaakt en telkens uitstekend!zeer goede zaal in een mooie omgeving (receptie buiten is heerlijk ). zalig dessertenbuffet.dansvloertje ideaaldus, zeer goed hoor!denk als je dr op vrijdag trouwt datj e van dan vanalle kortingen kan genieten. bv 30min gratis v receptie was één van deze..